Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbij....

21-8-2005 21:07:19
Beste Bruidjes, en bruidegommen,

Gisteren hebben wij na bijna een jaar voorbereiding eindelijk ons trouwfeest gevierd...
Alhoewel het weer niet zo meezat, is de dag voor ons voorbij gevlogen zonder stress en heeft iedereen zich fantastisch geamuseerd...

Ik wens dan ook alle koppels die volop in voorbereiding zijn voor hun trouw het allerbeste en vergeet niet te genieten van de dag.

Heel veel plezier en succes

Pieter en Inge
--> 1 dag gehuwd

Pieter
20-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 970

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik22-8-2005 7:20:19

een dikke proficiat.
grts cindy 10.06.2006

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik22-8-2005 10:46:04

Dikke proficiat!

Jij bent toch Pieter uit de buurt van Aalst hé? Waar hebben jullie nu je foto's laten maken als ik mag vragen? Wij trouwen volgend jaar in maart en willen toch wel voorbereid zijn op slecht weer. Een mooie binnenlocatie zou welkom zijn!

Groetjes,
Sylvie

Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik23-8-2005 14:34:40

Hi Pieter en Inge,

Ik en mijn man zijn ook gehuwd op 20 augustus!! Het was een zalige dag, wij hebben een beetje regen gehad tijdens het buitenkomen van de kerk maar voor de rest heeft de zon altijd geschenen, al regende het pijpestelen, deze dag vergeet ik nooit, een zalige dag uit mijn leven!!
Proficiat en heel veel geluk samen!
Barbara en Kristof

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...