TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daisy
|
7-4-2009 15:15:22
Ik was vorig jaar in april getuige bij een vriendin van mij en hun huwelijksfeest was in La Grange. Ze hadden de formule dansfeest genomen.
We vonden het zo tof en zo goed dat wij ons feest daar dit jaar in oktober ook gaan doen.
Het is een heel mooie zaal, gezellig, veel plek, mooi gelegen, lekkere hapjes, heeeeel lekkere bruidstaart.
veel plezier met het kiezen en plannen nog
|
|
Krista
30-5-2009
|
7-4-2009 22:19:12
Hey Karen,
Een huwelijksfeest heb ik in La Grange nog niet meegemaakt maar wel al een bedrijfsfeest. Dat was in oktober vorig jaar. Het was een walking diner en ik moet zeggen, het was echt af. Héél lekker eten, verzorgde bediening en een mooie locatie. Mijn ouders zijn er ook al eens op en feest geweest, en die waren ook vol lof. Zelf doe ik er mijn feest niet omdat de zaal reeds bezet was.
Groetjes, Krista 30/05/09
|
|
Krista
30-5-2009
|
7-4-2009 22:19:13
Hey Karen,
Een huwelijksfeest heb ik in La Grange nog niet meegemaakt maar wel al een bedrijfsfeest. Dat was in oktober vorig jaar. Het was een walking diner en ik moet zeggen, het was echt af. Héél lekker eten, verzorgde bediening en een mooie locatie. Mijn ouders zijn er ook al eens op en feest geweest, en die waren ook vol lof. Zelf doe ik er mijn feest niet omdat de zaal reeds bezet was.
Groetjes, Krista 30/05/09
|
|
ruben
|
11-6-2009 0:06:42
hey, de uitbater blijkt niet te vertrouwen, eten is er allicht lekker, uitb. is oplichter van fiscus en verzekeringsm'pij, heeft naar horen zeggen ook echtgenote de dood in gejaagd.
|
|
Karen
20-8-2010
|
22-6-2009 12:55:07
Allemaal van harte bedankt voor jullie info!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|