Terug naar overzicht
Misschien eens aan je dj vragen? Ik zou hem eens mailen en je vraag voorleggen.Groetjes,
Nothing else matters van Metallica? Is ook geschikt kwestie van tekst. Veel rockgroepen hebben toffe balads.Succes!
Hey Caroline,ik ben ook voor dat genre en vind persoonlijk het liedje 'Iris' van de Goo Goo Dolls een zéér mooi nummer!Het is een zacht nummer met een rock-achtige toets. Was één van mijn keuzes voor de openingsdans maar spijtig genoeg zag mijn wederhelft dit niet zo zitten.Staat oa op rock top 100 van Q-music.Groetjes.
dag Caroline, wij trouwen ook 16 mei! vingers kruisen voor mooi weer!
Because the night van Patti Smith (discoswing en Cha Cha)I need you van The Scabs (gewoon nen trage)Four aces van The Scabs (quickstep)Our own love van Anouk (trage, wals)All for love van Brian Adams, Sting en Rod Steward (trage) All I'm thinking about van Bruce Springsteen (speciaal nummerke, jive) van het album Devils & DustThank you for loving me van Bon jovi Everytime I think of you van The baby's (discoswing)Is't zoiets een beetje dat je zoekt? Wij hebben ook heel lang naar rocknummers gezocht. Heel moeilijk als je goed naar de teksten gaat luisteren. Heel vaak loopt het slecht af of gaat het erover dat ze uiteen zijn. Uiteindelijk hebben we voor iets totaal anders gekozen. Sway van Dean Martin (cha cha). We hebben heel lang getwijfelt aan Because the night van Patti Smith (dit was ons eerste gedacht). groetjes, Carolina
Hey Carolina,Bedankt voor de leuke tips. "Because the night" van Patti Smith is inderdaad een mooi nummer. Ideaal voor een discoswing.Voorlopig hebben we "anywhere" van Evanescence. Maar dit duurt iets te lang vinden we.