Terug naar overzicht
Zal je dit over 5 en 10 jaar nog even leuk vinden op je uitnodigingen staan? Vraag ik me gewoon af.
Daar hebben we inderdaad over nagedacht. We doen voortdurend gek tegen en met elkaar. En daarom hebben we voor een karikaturistisch kaartje gekozen. Ik kan er niet aan doen, maar de boeken van de drukkers stonden vol van kaartjes met "ja" en een kronkel onder of tussen. En dat is echt niet wij. We wouden iets zot en zodra we het kaartje open deden moesten we lachen.Dus yeps ... ik ben er zeker van dat ik over 10jaar nog blij zal zijn met die keuze.
ik wil nu niet grof overkomen ofzo.. maar toen wij dat kaartje in boek zagen hadden we allebei zoiets van " wie neemt nu zoiets?'
hallooik vond dit ook een grappig kaartje. Wij hebben toch ook wel zitten lachen en denk de mensen die het ontvangen zullen ook wel hun lol in hebben. Niet eentje die ik persoonlijk zou nemen maar ieder zijn eigen mening he. Als dit kaartje bij jullie past hoef je geen rekening te houden met wat andere mensen denken.ik heb niet direct een idee voor u zinnetje maar ik ben ervan overtuigd dat er u wel eentje te binnen zal schieten. Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt en heb er ook een zelfgemaakt rijmpje opgeplaatst. twas niet het meest poëtisch maar best grappig :).gr Kim
hey nele, ik kan je qua tekstje ook niet helpen.maar als dit jullie keuze is, gewoon doen!!Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen omdat we het ook niet konden vinden in de cliches van uitnodigingen.gebruik gewoon jullie fantasie en dan komt de inspiratie vanzelf.groetjes ellen
Ooh ik vond die kei schattig en zo een ontwerp zouden we ook wel durven nemen maar hebben uiteindelijk gekozen voor iets anders. Niets van aantrekken wat anderen zeggen, als dit jullie aanspreekt zeker doen zou ik zeggen, de mensen moeten niet altijd die gewoonlijke uitnodigingen krijgen he ;)Groetjes, Laura