Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samen passen?

7-4-2009 21:07:56
dag bruidjes,

misschien een rare vraag, maar ik heb een vermoeden dat mijn ventje een beige kostuum gekozen heeft als trouwkostuum, ikzelf ben een traditionele witte bruid (mijn toekomstige weet absoluut niet welk kleur en welk genre bruidsjurk ik heb), ik vroeg mij gewoon af wat jullie vinden van de combinatie wit en beige?

mercike's

magali

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 502

inge
27-6-2009
 Meld misbruik7-4-2009 21:39:16

Mooi en stijlvol!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik7-4-2009 21:42:43

Ik zie hier ook geen probleem in, hoor! Als jullie je allebei goed in je vel voelen, zullen jullie sowieso stralen! ;)

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik8-4-2009 8:23:45

Dat gaat mooi zijn! Wit en beige gaan perfect samen!

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik8-4-2009 9:35:32

't is te zien welk beige. Indien echte beige richting licht mokka kleur gaat dat idd wel samen met wit. Indien beige eerder in de zin van gebroken wit - écru vind ik dat persoonlijk vloeken met elkaar. Ik ben meegeweest om mijn ventje zijn kostuum te kiezen. Hij twijfelde tussen 2 maar het ene ging niet passen bij mijn kleed, heb dat gezegd aan de verkoopster en zij heeft dit subtiel aangebracht zonder het echt te zeggen, waardoor hij voor het andere heeft gekozen.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 14:32:52

wij hebben ook wit kleed en beige/bruin kostuum. Zolang het maar geen ecru is ofzo.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info