Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben een gemeenschappelijke spaarrekening geopend en storten daar elke maand elk hetzelfde bedrag op. Van die rekening betalen we ook de ringen dus eigenlijk betalen we elk de helft.Wij gaan zaterdag onze ringen kiezen. Ik kijk er al naar uit!Groetjes,Evelien
Wij zullen ook beide ringen samen betalen. Ik moet zeggen dat ik die traditie niet kende, maar dat is misschien streekgebonden natuurlijk! :)
Bij ons dat probleem niet,bij ons is alles gezamelijk.Ik zou die gewoon tesamen betalen van jullie gezamelijke rekening.
Ook wij hebben een gezamelijk rekening, storten elke maand nog eens samen hetzelfde bedrag dus alles wat de trouw betreft zal ook van die gezamelijke rekening afgaan...Zo dus ook het bedrag van onze ringen...Heb van die traditie ook nog nooit gehoord...En zou het ook niet eerlijk vinden, een damesring is meetsal toch duurder dan een herenring dus...Nee nee, voor ons 50/50Veel succes.Gr.Tess
wij hebben ook gemeenschappelijke rekening waarop we elke maand elk hetzelfde bedrag storten; alle kosten van de trouw betalen we dus samen (ook de ringen die zaterdag eindelijk besteld zijn), behalve onze kleren. Mijn vriend krijgt zijn kostuum van zijn ouders en ik mijn kleed van mijn ouders...
Wij hebben ook een gemeenschappelijke rekening, maar nu met de trouw, geeft dan Geert, dan ik iets meer. Maar over trouwringen hadden wij exact dezelfde discussie :-) Geert dacht ook dat de man die moest kopen, volgens de traditie. Uiteindelijk zijn we het erover eens geraakt: van de gemeenschappelijke, maar dat was enkel omdat ik zo aandrong. Dus als hij dat per sé wil betalen en hij houdt vol, laat hem dan :-) Uiteindelijk is er nergens een standaard voor hé, doe gewoon waar jullie je goed bij voelen!Valerie04/07/09