Terug naar overzicht
Samson en GertNicole en HugoDen dikke en den dunne
Bedankt, misschien nog even erbij zeggen dat ik op zoek ben naar bekende koppels in feite, duo's was misschien een beetje ongelukkig uitgedrukt! ;)
Niet altijd echte 'koppels' maar gezien je er ook Mickey en Minnie bijzet nog volgende ideetjes misschien? Barbie en KenAdam en EvaTarzan en JaneBelle en het BeestOf anders: Whitney Houston en Bobby BrownSony en CherTina en Ike TurnerJennifer Lopez en Marc AnthonyEn nu is m'n inspiratie (voorlopig) op ;-)
Dankjewel, daar kom ik al heel ver mee! :)
Of nog: David en Victoria BeckhamSarkozy en BruniBill en Hillary ClintonSteffi Graf en André Agassi
In plaats van Samson en Gert ;-) Samson en DelilahJohn Lennon en Yoko OnoBradd Pitt en Angelina JolieTom Cruise en Katie Holmes
Samson & Delilah (dus niet gert & samson hé)quick & flupke annemieke & rozemiekeolleke & bollekerikske & fikske (ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik in kleutertuin zat was dit mégapopulair)mega mindy & tonyasterix & obelix ja, ik heb nogal veel strips gelezen vroeger...
Ike en Tina Turner,hihi, grappig
Denk dat deze ook nog wel bij velen gekend is: john travolta & olivia newton (grease)wanneer trouw je?groetjes, sofietjehttp://www.danny-sofietje.bruilofsite.nl
Hallo,Er is ook nog Tristan en Isolde en Hans en Grietje, Roodkapje en de boze wolf ...