Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Yves Vanschoenwinkel

7-4-2009 21:35:58
Zijn hier nog bruidjes of bruidegommen, die kozen voor de trouwringen van Yves Vanschoenwinkel uit Hasselt? Zijn jullie tevreden over deze ringen & over de prijs ervan? Bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 720

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 9:32:40

hallo,
wij hebben onze ringen gekocht bij Yves. heel sympathieke man die ons goed geholpen heeft.

over de prijs ben ik meer dan tevreden, hij ontwerpt ook zelf dus je kan ook zeggen welk budget je hebt en dan kan hij zeggen wat daarvoor mogelijk is.
mijn verlovingsring komt ook van daar en die is na een jaar nog altijd in heel erg goede staat!

Zeker eens langlopen zou ik dus zeggen

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 10:39:30

wij zijn daar ook geweest maar hebben uiteindelijk niet gekocht. Omdat we uiteindelijk niet zo van die dikke, matte ringen houden hebben we toch voor zijn broer gekozen, heeft een winkel in Genk en heeft eerder de klassieke ringen. De prijzen van Yves vond ik wel heel schappelijk maar die man vond ik toch zo super duf! Mijn zus heeft ook eigen ontworpen ringen met mat en het mat was er al af na een paar maanden wat de ring en heel ander uitzicht heeft.

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik8-4-2009 12:37:52

Wij zijn ook bij hem geweest voor onze ringen. We kozen een nieuw ontwerp van hemzelf. Op het einde van deze maand zouden we ze kunnen afhalen. Ik ben benieuwd! En de prijs vind ik ook redelijk. Voor de prijs die wij aan hem betalen hebben we elders een meer simpele ring en niet 100% onze goesting. Dus, wij zijn er content van :-)

Groetjes,
Sarah

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-4-2009 19:22:43

Bedankt voor jullie reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...