TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mandy
8-5-2009
|
8-4-2009 11:12:16
Hoi,
Ik ga stay ups aandoen. dat is toch iets minder warm denk ik dan een volledige panty.
Groetjes
|
|
Laura
11-7-2009
|
8-4-2009 11:17:54
Ik ga stay-ups aandoen, zeker voor de kerk en de foto's. In de zaal kan ik die altijd uitdoen he.
Groetjes, Laura
|
|
Katrien
19-6-2009
|
8-4-2009 11:18:26
Hallo,
Ik doe geen kousen of stay-ups aan. Nu ik ben wel iemand die dat sowieso niet graag aandoet (zelfs in de winter doe ik amper kousen aan).
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Ans
8-8-2009
|
8-4-2009 11:21:05
Ik doe er ook geen aan!
8-8-2009
Grtz
|
|
Nele
28-2-2009
|
8-4-2009 11:25:58
Stay ups zijn niet minder warm dan gewone panties denk ik, wel iets minder 'onaantrekkelijk'. ;)) Ik ben in februari getrouwd en had wel kousen nodig, had korte laarsjes aan. Dus had k stay ups. Geen troubles mee gehad, pas tijdens t dansen, begon ik de plakkers te voelen, werden wel ongelooflijk warm (en zweterig, humhum)! Ik zou stay ups voorzien, maar moest je een stralend warme dag hebben, zou k ze afraden... Maar je kan ze natuurlijk altijd stiekem uitdoen, moesten ze vervelend worden!! groetjes, Nele
|
|
Ellen
23-5-2013
|
8-4-2009 12:14:00
Ik ben zelf een beetje "steviger" en ik dacht stay-ups eens te proberen.. Heb er een middagje mee gaan shoppen. Had dus wel degelijk zweetbrand.. dus heb echt geen idee wat ik moet doen..
|
|
Geert
4-7-2009
|
8-4-2009 12:30:19
ik ga er ook aandoen, stay-ups dan, alleen al voor de simpele reden dat ik dan minder rap blaren krijg. Want hoe veel ik sommige schoenen ook inloop, soms is het toch nog van dattem. Als het ook slecht weer is, is dat toch ook iets warmer :-) Ben naar een feest geweest met stay-ups en die zakten totaal niet naar beneden en ik voelde me stiekem veel sexyer :-) Die van de winkel zeiden wel dat huidskleurige mooier zijn onder een kleedje. Het is wel niet zo spectaculair als witte, maar omdat de meeste foto's toch niet met het kleedje omhoog getrokken worden, hihi, is het aangeraden huidskleurige te pakken, althans, dat is wat ze mij vertelden hé.
Valerie 04/07/09
|
|
Marie
16-5-2009
|
8-4-2009 13:35:42
hey!!
Bedankt voor jullie reacties. Voor diegenen die last hebben van blaren. er bestaat een stick van Compeed die verkocht wordt in de apotheek en bij mij werkt dit ceht wel goed. je voet gewoon insmeren met het stickje en je krijgt echt veel minder snel blaren, althans bij mij toch :-) !
Groetjes! Marie
|
|
evi
4-7-2009
|
8-4-2009 13:49:16
hey,
ik doe ook stay ups aan, ik heb hier al een paar keer mijn schoenen ingelopen zonder kousen aan. en plakken dat die deden en warm, maar met een panty aan heb ik geen problemen.dus kies is zeker voor de stay ups.
groetjes
|
|
Peggy
16-5-2009
|
8-4-2009 13:52:10
ik doe geen kousen aan, noch stay ups, ik zweet sowieso niet snel aan de voeten, en ben het ook niet gewoon van zo'n kousen te dragen, het zou me enkel maar storen die dag :)
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
8-4-2009 14:09:02
Ik heb voor deze speciale dag stay ups gekocht, maar geen die plakken. Tzijn er om aan te doen met jartellen die aan mijn boustier hangen. Hoop dak er goe mee zal zijn. :-) In de schoen is het toch veel gezelliger met pantys aan hé. Groetjes, Liesbet
|
|
Sarah
4-4-2009
|
8-4-2009 15:43:59
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en ik heb een ganse dag mijn stay up panty's kunnen verdragen. Moet wel zeggen: draag dit meerdere malen per jaar, zelf om gewoon te gaan werken, veel comfortabeler dan gewone panty's en wij hadden geen dansfeest 's avonds (is nogal moeilijk met een herstellende gebroken ruggenwervel) Zelfs mijn kouseband is heel de dag blijven zitten op de boord van mijn stay up panty's.
|
|
heidi
|
8-4-2009 20:49:30
ik doe er ook aan, huidskleurigen, ik vind ze ontzettend mooi en ze zitten wel gemakkelijk, s'avonds kunnen ze nog uit indien te lastig
|
|
Britt
9-8-2008
|
8-4-2009 23:26:30
Dag allemaal,
ik ben vorig jaar in augustus getrouwd. Zelf doe ik niet echt graag panty's en dergelijke aan, en al zeker niet in de zomer. Om geen knellende schoenen te krijgen heb ik pantykousjes gekocht die enkel over je tenen heengaan. Dat was echt zalig! Ik kan het iedereen aanraden! De hele dag hebben mijn schoenen als gegoten gezeten, je ziet het niet in open schoenen (met gesloten tip weliswaar), geen lelijke panty's op de foto's waar mijn trouwkleed omhoog gaat, ... Het was behoorlijk heet op ons avondfeest, en toen was ik helemaal blij dat ik 'teenpanty's' had i.p.v. hele. Zonder die kousjes hadden mijn schoenen dan waarschijnlijk weer gekneld met het warme weer na een dag rondlopen.
Ik had twee paar bij, en daar heb ik ook meteen gebruik van gemaakt. Na de fotoshoot had ik zand in mijn schoenen. Nu was het maar snel kousjes wisselen en klaar.
Je vindt deze gewoon bij hema, veritas, ...
Groetjes, Britt
|
|
Inge
14-7-2009
|
9-4-2009 20:11:13
Wij trouwen in augustus en ik ga gewone panty's dragen. Ik heb een tijdje geleden stay ups gekocht maar ik had ook last van schurende billen en uitslag op de plaats waar de plakkers zaten. Voor op het dansfeest ga ik makkelijke schoenne meenemen zodat ik mijn hakken kan uit laten.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|