Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chauffeurs laten wachten of niet??

8-4-2009 11:24:35
Hallo allemaal,

Ik had graag even jullie mening gehoord over het volgende.

Wij trouwen om 13u voor de kerk en gaan na de mis door naar een tante van mijn verloofde (rond 14u15). Daar is dan een hapje en een drankje voorzien voor de suite, wij gaan eventjes mee en vertrekken dan om foto's te nemen.

Eerst had ik gedacht om de chauffeurs ook even mee te laten gaan dat ze ook iets kunnen eten en drinken, maar ze mogen dan doorgaan wanneer ze willen. Nu om 16u45 ongeveer moet iedereen dan naar de feestzaal vertrekken waar we dan samen eten. Iedereen zou dus dan op voorhand wat moeten regelen om van bij de tante tot de feestzaal te raken.

Nu ben ik aan het twijfelen of dit alles niet moeilijker maakt. Vinden jullie dat we anders aan de chauffeurs kunnen vragen om ook bij de tante te blijven en dan de suite nog naar de zaal te brengen? Sommige chauffeurs zijn familie, anderen kennissen.

Wat denken jullie dat het beste is?

Dank je wel voor jullie hulp!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Katrien
19-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 317

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 11:31:06

Bij ons waren het 'gehuurde' chauffeurs, zij zijn bij mijn ouders blijven wachten, waar er een hapje en drankje voor de suite voorzien was. Daarna is heel de suite mee naar de zaal gekomen.
Wij hadden 2 kleine busjes voor de suite. Mijn man reed zelf met 'onze' porche. ;))
groetjes,
Nele

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik8-4-2009 12:37:48

De meeste chauffeurs mogen zelfs mee naar recepties, ook al zijn ze 'gehuurd', dus dat je die mensen iets mee laat drinken/eten, omdat ze daarna nog moeten rijden, dat is helemaal niet raar hoor.

Valerie
04/07/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...