Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help liefde is...prentjes

8-4-2009 11:24:35
hallo allemaal,
wij gaan voor onze trouw werken met het thema liefde is... nu dacht ik dat er een prentje was met liefde is...trouwen met je beste maatje of vergis ik me? ik vind dit nergens terug op internet maar ik denk dat ik het op het forum heb gelezen...
alvast bedankt en veel succes allemaal!
Lorianne
12/09 Lokeren

Lorianne

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1850

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik8-4-2009 12:18:01

ik heb een afbeelding: liefde is .. samen naar het altaar

Lorianne

Meld misbruik8-4-2009 13:07:54

bedankt Ellen maar dit heb ik ook, ik heb de kalender van 2009 gekocht.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik8-4-2009 13:50:54

hey,

wij doen ook rond het thema liefde is.. ik heb ook geen prentje gevonden. maar mijn vriend is chauffeur dus wordt onze tafel op zijn thuiskomst wachten. hihi kverlang al. Wat doen jullie nog allemaal rond Liefde is...

groetjes
evi

www.everyoneweb.com/4juli2009

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik8-4-2009 13:51:42

Dag Lorianne,

heb vlug even gekeken op het internet en in de volgende link heb ik dit wel gevonden. Ik weet niet zeker of het dit is wat je zoekt:
http://liefdeis.web-log.nl/liefdeis/2005/05/liefde_is_t...

Groeten,
Eva

Lorianne

Meld misbruik8-4-2009 14:19:05

ik zou een leuk prentje willen vinden voor op ons misboekje (hetgeen ik zoek) en verder gaan we het thema gebruiken voor de tafelindeling. Het idee op dit moment is het originele prentje verkleind aan de gasten te geven en op de tafel dan een foto van wij die dat prentje naspelen...lijkt me wel leuk op die manier.
Heb wel al wat leuke prentjes voor de tafels gevonden.
groetjes

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik8-4-2009 15:02:30

Hallo ,

Als je kijkt op de volgende site , daar vind ja echt alle prentjes op terug van liefde is. http://kimcasali.nutijdvoor.nl/

wij dachten eerst ook dit thema te doen maar ben ervan afgestapt , kan de uitnodiging niet echt mooi uitwerken hiermee vind ik.

Veel succes nog! Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...