Terug naar overzicht
Dag Ann,mijn verloofde heeft zijn kostuum gehaald bij Kovaloff in Assenede. Hij heeft een kostuum van Hugo Boss gekocht maar de eigenaar zei ons ook dat ze ook zelf kostuums kunnen maken. Hun website is www.kovaloffmen.be , daar vind je ook het adres terug.Ze zijn bovendien nog maar pas verhuisd naar deze nieuwe vestiging en het is ongeveer een 20min van Gent zelf dus goed te doen.Groeten,Eva
http://www.italiaansemaatpakken.be/ M'n verloofde heeft daar zijn kostuum gehaald, en hij was tevreden over de service.Ondertussen hangt het bij zijn thuis, dus ik kan nog niet zeggen hoe het eruit ziet, mits we pas in juni trouwen ;)Maar ik heb wel nog van andere mensen gehoord dat ze daar zeer tevreden waren + ze zijn nog schappelijk in prijs.
Vroeger had je in Gent de zaak "Milano" maar die is sedert 2008 gesloten. Er is een Milano in Maasmechelen (zowel maatwerk als kant en klare kostuums, retouches gratis). Ik weet, het is niet bij de deur maar ziet er zeer degelijk uit...Je kan misschien al even beginnen met een bezoek aan hun website : www.milano-mannenmode.com Groetjes,