Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom

8-4-2009 13:35:48
Kent er iemand een zaak in het Gentse waar ze kostuums voor bruidegom verkopen? Event maatwerk?

Wij dachten een zaak gezien te hebben in Gent, maar vinden dit nu nergens meer terug. Enkel Zottegem, Aalst, Eeklo,....

gr
Ann

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 622

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik8-4-2009 13:44:53

Dag Ann,

mijn verloofde heeft zijn kostuum gehaald bij Kovaloff in Assenede. Hij heeft een kostuum van Hugo Boss gekocht maar de eigenaar zei ons ook dat ze ook zelf kostuums kunnen maken. Hun website is www.kovaloffmen.be , daar vind je ook het adres terug.
Ze zijn bovendien nog maar pas verhuisd naar deze nieuwe vestiging en het is ongeveer een 20min van Gent zelf dus goed te doen.

Groeten,
Eva

Fien
20-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 17:22:02

http://www.italiaansemaatpakken.be/

M'n verloofde heeft daar zijn kostuum gehaald, en hij was tevreden over de service.
Ondertussen hangt het bij zijn thuis, dus ik kan nog niet zeggen hoe het eruit ziet, mits we pas in juni trouwen ;)

Maar ik heb wel nog van andere mensen gehoord dat ze daar zeer tevreden waren + ze zijn nog schappelijk in prijs.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-4-2009 12:28:06

Vroeger had je in Gent de zaak "Milano" maar die is sedert 2008 gesloten.
Er is een Milano in Maasmechelen (zowel maatwerk als kant en klare kostuums, retouches gratis). Ik weet, het is niet bij de deur maar ziet er zeer degelijk uit...
Je kan misschien al even beginnen met een bezoek aan hun website :
www.milano-mannenmode.com
Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info