Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BRUIDSKINDJES

22-8-2005 8:45:00
Hallo allemaal,

Een kleine tip: Wij proberen onze bruidskindjes echt te betrekken bij ons huwelijk en we krijgen daar echt een geweldige reactie op. Zowel van de kindjes als van de ouders.
Wij hebben er zeker al wel voor gekozen om kindjes te nemen die ons goed kennen: ons nichtje van 2 jaar, het 2-jarig dochtertje van een goede vriendin, het petekindje van Toms mama (4 jaar) en een kindje van 5 jaar, waar ik al op ga babysitten sinds hij 2 weken oud was.
Wij hadden voor hen een uitnodiging gemaakt met nog een paar speciale data op.
Vorige week zijn we met hen kleertjes gaan kopen en hebben we van hen echte prinsen en prinsessen gemaakt.
De kindjes kennen ons wel goed, maar elkaar niet.
Daarom zijn we eergisteren met de trein en de boot en ons 4 pagaders naar Planckendael geweest. Een hele onderneming, maar we hebben ervan genoten. Een dagje uit met "onze kroost" en op het einde van de dag liepen ze spontaan hand in hand naar buiten. Echt geweldig hoe ze overeen komen.
De week voor onze trouw komen ze bij ons thuis nog even pannekoeken eten om "hun geheugen op te frissen".
De dag zelf hebben we natuurlijk ook nog een cadeautje voor hen.
Kortom: het is echt een aanrader, want onze bruidskindjes voelen zich nu zo betrokken bij alles dat ze het gevoel hebben dat ze zelf gaan trouwen. ;-)

Groetjes,

An & Tom 24/09/05

An
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 617

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik22-8-2005 12:23:02

Hey An,

ik kan alleen maar beamen wat jij hier boven beschrijft.

wij hebben 2 bruidskindjes (een jongen en een meisje) die elkaar niet kennen, maar voor onze trouw hebben we een aantal dingen gepland zodat ze elkaar beter leren kennen en ze echt het gevoel hebben speciaal te zijn!

Bij ons staat nog een uitstap naar de zoo, een namiddagje binnenspeeltuin en een namiddagje samen leuke dingen doen op het programma. Aangezien we pas in december trouwen, gaan we half oktober voor hun outfit. En op de dag zelf mogen ze ook nog rekenen op een cadeautje.

Ik kan het, net als jij, ook alleen maar aanraden.

groetjes
kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...