Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Symbool - Viering

8-4-2009 15:06:20
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 16 augustus en ik ben op zoek naar een moeilijk te vinden symbool. Onze viering is opgebouwd rond een verhaal dat aansluit bij hoe mijn verloofde en ik tegen het huwelijk aankijken. Hierbij dient ook de muziek en een symbool gekozen worden...wij komen natuurlijk uit op een 'bankje'. (symbool voor puberliefde die afspreken op een bankje als voor de oudjes die gelukkig getrouwd op een bankje uitrusten). Vandaar mijn vraag, weet iemand waar ik aan houten bankjes in miniatuurvorm geraak?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

kim
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1030

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 15:14:29

Misschien in een tuincentrum? Afdeling decoratie of zo? Vind je misschien zelfs met een koppeltje erop?
veel plezier,
Nele

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik8-4-2009 15:14:52

Beste,

Ik dacht eens van dergelijke bankjes gezien te hebben bij de Weba. Maar ik denk dat ze ook zoiets wel hebben bij Ikea (maar dan minder mooi hout, bij kinderafdeling)

veel succes nog en echt tof dat jullie met een dergelijk verhaal werken!

gr

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...