Terug naar overzicht
Wij zonder voornaam hoor ..
Wij zetten de voornamen er ook niet bij...
Wij hadden niet 'Meneer en Mevrouw' maar gewoon Voornaam Achternaam. Was dan ook niet zo 'officieel'...groetjes,Nele
Moeten moeten. Tut tut, niks moet. Doe hoe jij het wil.(bij ons stonden ze er gewoon helemaal niet op.)
Wij hebben voornaam en achternaamGroetjes, Laura
Is dat nog gangbaar, de ouders vermelden?Wij doen dat in ieder geval niet.En het is zoals s zegt : Tut tut, niks moet ;-)
Geen namen, alleen de onze! ;)
Cindy,Wij schrijven de voornaam en achternaam van onze ouders. Wij vinden het leuk dat ze vernoemd worden :-)
Bij ons geen ouders op de uitnodiging. Het gaat over "ons" hé! Daarbij we zijn beide al jaren thuis weg. Beetje stom vind ik dan.groetjes, Carolina
HeyWij zetten de namen van onze ouders er niet op. Wij wonen al 7 jaar samen en betalen ons huwelijksfeest volledig zelf. Ik vind dan ook niet dat hun namen bij op de uitnodiging dienen te staan. Moest ik nog thuiswonen dan zou ik dit wel doen.Groetjes Caroline
heywij zetten er ook geen namen bij. vroeger werd dit inderdaad altijd zo gedaan, maar indien je kiest voor traditionele uitnodiging is dit wel passend natuurlijk; in dat geval is het met dhr en mevrouw...
Hoi Cindy!Ik heb net even op onze uitnodiging gekeken en wij hebben: de heer en mevrouw achternaam - achternaam. Ik wou hen er wel graag op vermelden, en niet omdat ze sponsoren maar gewoon omdat ik vind dat ze 'erbij' horen. Voor mij was het dus belangrijk dat ze een plaatsje kregen, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.Groetjes!Liese9 mei 2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Bedankt allemaal voor jullie reacties.We hebben beslist om ze erbij te vermelden zonder voornaam. Zo heeft ook onze ceremoniemeester aangeraden.Mercikes voor de hulp!Cindy
Bij ons staan er niet alleen onze ouders op, maar ook onze grootouders ....
Wij betalen ALLES zelf en wonen al jaren samen dus we zetten ze er niet op.Vind het zelfs een beetje kinderachtig...Als sponsor hoeven ze voor ons niet te dienen. Het is een huwelijk, geen plechtige communie... Maar ja, de traditie hé..
Wij gaan dit ook niet doen. We betalen het feest vrijwel helemaal zelf en ik heb de indruk dat dit nogal klassiek is. Maar moest het zijn dat onze ouders het feest betaalden; zou ik dit wel doen.
Wij hebben een hippe uitnodiging (al zeg ik het zelf) én onze ouders én grootouders staan er ook op. Onder de rubriek:Onze ouders en grootouders zijn ook van de partij!Daaronder komen hun nemen zoals bvb.Jef en Maria Goossens - Debie
Bij ons worden ook de ouders en grootouders vermeld.
de ouders worden er volgens mij enkel opgezet als zij het feest betalen.Bij ons stonden zij er dus niet op.Mocht ik ze erop zetten dan zou ik de voornaam erbij zetten.Anders vind ik dat een beetje onozel.Dat is net hetzelfde als aan de telefoon zeggen 'hallo u spreekt met mevrouw Baeyens..' Dat is zo raar hé je hebt een voornaam voor iets :-)