Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naam ouders op uitnodiging

8-4-2009 15:11:25
Hey iedereen,

Ik ben volop met de uitnodigingen bezig en zit met een vraagje. Ik vond online voorbeelden waarbij vermeld wordt op de uitnodigingen 'onze ouders: De heer en mevrouw en dan familienaam'
nu zei ons mama gisteren dat daar de voornamen ook bijmoeten.

Dus bijvoorbeeld De heer en mevrouw Jef en Maria Janssens-Peeters (maar een fictief voorbeeldje hé)

Wat doen jullie?

groetjes

Cindy
13/06/2009

Cindy
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 749

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 15:18:14

Wij zonder voornaam hoor ..

Rebecca

Meld misbruik8-4-2009 15:23:31

Wij zetten de voornamen er ook niet bij...

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 16:00:35

Wij hadden niet 'Meneer en Mevrouw' maar gewoon Voornaam Achternaam. Was dan ook niet zo 'officieel'...
groetjes,
Nele

s
1-6-2007
 Meld misbruik8-4-2009 16:24:00

Moeten moeten.
Tut tut, niks moet.
Doe hoe jij het wil.

(bij ons stonden ze er gewoon helemaal niet op.)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik8-4-2009 17:01:43

Wij hebben voornaam en achternaam

Groetjes, Laura

inge
27-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 18:44:46

Is dat nog gangbaar, de ouders vermelden?
Wij doen dat in ieder geval niet.
En het is zoals s zegt : Tut tut, niks moet ;-)

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-4-2009 19:16:52

Geen namen, alleen de onze! ;)

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 21:18:03

Cindy,

Wij schrijven de voornaam en achternaam van onze ouders. Wij vinden het leuk dat ze vernoemd worden :-)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 22:31:05

Bij ons geen ouders op de uitnodiging. Het gaat over "ons" hé! Daarbij we zijn beide al jaren thuis weg. Beetje stom vind ik dan.

groetjes, Carolina

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik8-4-2009 22:32:23

Hey

Wij zetten de namen van onze ouders er niet op. Wij wonen al 7 jaar samen en betalen ons huwelijksfeest volledig zelf. Ik vind dan ook niet dat hun namen bij op de uitnodiging dienen te staan. Moest ik nog thuiswonen dan zou ik dit wel doen.

Groetjes Caroline

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik9-4-2009 8:31:34

hey
wij zetten er ook geen namen bij. vroeger werd dit inderdaad altijd zo gedaan, maar indien je kiest voor traditionele uitnodiging is dit wel passend natuurlijk; in dat geval is het met dhr en mevrouw...

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik9-4-2009 8:52:29

Hoi Cindy!

Ik heb net even op onze uitnodiging gekeken en wij hebben: de heer en mevrouw achternaam - achternaam. Ik wou hen er wel graag op vermelden, en niet omdat ze sponsoren maar gewoon omdat ik vind dat ze 'erbij' horen. Voor mij was het dus belangrijk dat ze een plaatsje kregen, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Groetjes!

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik9-4-2009 9:37:12

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
We hebben beslist om ze erbij te vermelden zonder voornaam. Zo heeft ook onze ceremoniemeester aangeraden.

Mercikes voor de hulp!

Cindy

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik9-4-2009 9:41:04

Bij ons staan er niet alleen onze ouders op, maar ook onze grootouders ....

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik9-4-2009 10:33:27

Wij betalen ALLES zelf en wonen al jaren samen dus we zetten ze er niet op.
Vind het zelfs een beetje kinderachtig...
Als sponsor hoeven ze voor ons niet te dienen. Het is een huwelijk, geen plechtige communie... Maar ja, de traditie hé..

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 11:20:23

Wij gaan dit ook niet doen. We betalen het feest vrijwel helemaal zelf en ik heb de indruk dat dit nogal klassiek is. Maar moest het zijn dat onze ouders het feest betaalden; zou ik dit wel doen.

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik9-4-2009 12:01:12

Wij hebben een hippe uitnodiging (al zeg ik het zelf) én onze ouders én grootouders staan er ook op. Onder de rubriek:

Onze ouders en grootouders zijn ook van de partij!
Daaronder komen hun nemen zoals bvb.
Jef en Maria Goossens - Debie

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:36:03

Bij ons worden ook de ouders en grootouders vermeld.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2009 9:03:55

de ouders worden er volgens mij enkel opgezet als zij het feest betalen.
Bij ons stonden zij er dus niet op.
Mocht ik ze erop zetten dan zou ik de voornaam erbij zetten.
Anders vind ik dat een beetje onozel.
Dat is net hetzelfde als aan de telefoon zeggen 'hallo u spreekt met mevrouw Baeyens..' Dat is zo raar hé je hebt een voornaam voor iets :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info