Terug naar overzicht
Wij hebben 'I had the time of my life' uit Dirty Dancing. Omdat de huwelijksviering toch een onvergetelijk moment zal zijn!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoi. Wij hebben 'we go together' uit Grease. In de mis zelf hebben we al genoeg jankmomenten, ik vind dat dit wel vrolijk mag zijn!
conquest of paradise vangelis
Ik vind 500 miles wel heel tof!!Wij hadden 'the best is yet to come' van Novastar...groetjes,Nele
Wij kiezen voor 'a little prayer' maar dan de versie van The cast of My Best Friend's Wedding (moet je eens opzoeken, is echt mooi!).Groetjes en succes!Liese9 mei 2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
wij hebben 'gelukkig zijn' van Ann Christygroetjes,Annick
Dag Sofietje,- I got you babe van UB 40- A moment like this van Leona Lewis- Beautiful day van U2- From this moment on van Shania Twain- The best is yet to come van Novastar- Kiss me van Sixpence non the richer- Ik hou van u van NoordkaapWij hebben zelf als uittredelied I was made for loving you van Kiss, omdat het voor ons een speciale betekenis heeft EN het wat meer up-tempo en vrolijk mag zijn na de emo-momenten in de kerk :)veel succes met de voorbereidingen nog!Groetjes Sara08/08/'09
Wij hebben iets ludieker: ga met me mee, van Bart Vandenbossche. Om verschillende redenen: het is een vlaams liedje en da mag ook vinden wij (we zijn beetje schlagerfestvalfans, naast al onze andere muziekfavo's), is iets helemaal anders dan de rest en het is een herinnering aan een heel speciaal moment.Valerie04/07/09
wij hebben "we go together" van Grease als uittredelied.
Wij hadden een "swingend" nummer: Eeuwigheid van ClouseauGroetjes,elisadiana1@hotmail.com