Terug naar overzicht
Hey Laura,Ik bedoelde wel degelijk Hofstade Zemst, maar wij trouwen niet voor de kerk. We doen wel een alternatieve viering.Trouw jij 10 juli of 11 juli (sorry ben het vergeten)?Groetjes, Sarah
Ahzo! Nu begrijp ik het ;-)Ja trouwen voor de wet doen we niet in Zemst want ik vond de zaal daar niet mooi :p dus ja, nu trouwen we op 3 juli voor de wet in Edegem, waar mijn vriend woont. Voor de kerk trouwen we op 11 juli in Hofstade.Kennen we elkaar mss? Ik ben Laura Agemans.Je kan altijd een kijkje nemen op onze site:www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl Groetjes, Laura
laura ik zie dat jij in de ker ik hofstade bent getrouwd hehe hoeveel koste jou trouw daar ?? ik ben namelijk ook van hofstade zelf en ik ga deze zomer trouwen maar pastoor frans krijgt ik maar niet te strikke voor te overleggen jij enig idee hoe of waar ??enhoeveel het koste
Dag Nikki,Dat was 200 euro. Pastoor Frans is redelijk flexibel in alles, alleen sommige teksten moet je wel nemen. Jammer dat de kerk zo groot is want ook al hadden we wat volk, het leek weinig; Maar verder was het zalig om in die kerk te trouwen :)Van pastoor Frans moesten we ook op bezinningsdag gaan, heel leuk!Ik had toen zijn telefoonnumer en die neemde hij altijd wel op. Of de mail maar daar reageerde hij niet veel op, maar het moest wel voor het misboekje. Ale proficiat met jullie verloving en een mooie trouw gewenst!Groetjes,Laura
ok bedankt!