Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer wat?

9-4-2009 11:56:32
Dames en Heren,

Ben net ten huwelijk gevraagd en waarschijnlijk gaan wij trouwen april 2010.

Kunnen jullie mij even helpen met de planning.

Allereerst de zaal waarschijnlijk! Maar wanneer ga je zien voor een kleed? Heb eigenlijk niet veel zin meer om zolang nog te wachten....

Wiiiihiiii!

Groetjes!!

Wendy
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 396

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-4-2009 12:14:35

Dag Wendy,

Ongeveer een jaar geleden zat ik in jou positie & wij trouwen 18 april.

Start met:
- feestzaal héél belangrijk
- fotograaf
- gemeente al voorlopig vastleggen
- priester of alternatieve viering

koop een bruidsmagazine daar staan handige tips in & overzichten wat wanneer te doen.

Met je kleedje zou ik wachten hoor! In november komt de nieuwe collectie uit. Ik heb besteld ik dacht eind november en ben het al 21 maart gaan afhalen, nog ruim op tijd dus. Laat je niks wijsmaken ivm levertermijnen etc, ik had eerst al in mei vorig jaar (!!!) ook bijna al een kleedje gekocht... Het duurt van sommige merken maar 12 weken! Ik ben bij Linea Rafaelli in Brugge geweest, super hulp

Mail gerust voor vragen honnay@hotmail.com

Doe alles weloverwogen je hebt tijd genoeg!

Geen overhaaste beslissingen nemen, en goed nadenken over alle.

Marieke

Nadia
10-7-2010
 Meld misbruik9-4-2009 12:19:48

Wij trouwen in juli 2010 en bij ons ligt het volgende al vast : feestzaal, kerk en de catering.
Het grootste ligt al vast, nu nog enkel een band, eventueel trouwvervoer, bloemist, kleding voor partner en kinderen (pas rond april volgend jaar)... En in juli zullen we onze trouwvergunning gaan aanvragen aangezien we in Nederland trouwen...
De zoektocht van mijn jurk ligt nu even stil, aangezien ik zwanger ben. Dus ik hoop dat ik in november mijn droomjurk nog vind. Maar ik weet al wat ik wil, dus ik heb er het volste vertrouwen in..

danitsja

Meld misbruik9-4-2009 13:05:07

ik ben met kerst ten huwelijk gevraagd en trouw ook in juli 2010.
kerk staat al vast, stadhuis is al verwittigd feestzaal staat al vast dj ook fotograaf zijn we mee bezig kerkboekje is af, voorbeeld voor uitnodiging is gemaakt op pc nu enkel nog de tekst.
ceremoniemeester moeten we mee afspreken maar al naar gemaild al verschillende kleedjes gepast eind deze maand nog eens. dus ik laat mij ook al volledig gaan :d

inge
27-6-2009
 Meld misbruik9-4-2009 13:06:59

Inderdaad , niet overhaasten met je kleding. Wij trouwen in juni , en ben het mijne in februari gaan kiezen. Zoals ze hieronder zeggen, november is tijd zat.
Buiten de zaal en traiteur, gemeente en kerk, kan je ook de dj al vastleggen. De rest komt wel.
Veel plezier!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:04:34

Mijn kleed heeft toch een levertermijn van 6 maand hoor! Amerikaans merk. Hangt er dus wat vanaf van wat je wil. Rondkijken en ideetjes opdoen kan nu ook al hé. Het belangrijkste is de zaal. Maar daarvoor kan je best eerst een gastenlijst opstellen. (moet nog niet helemaal juist zijn maar dat je een gedacht hebt van met hoeveel jullie zijn.) Als jullie volgend jaar april willen trouwen zou ik nu wat gaan rondkijken voor trouwfoto locaties. Trek wat foto's, dan krijg je er het beste een zicht op. Bomen met of zonder bladeren is een groot verschil.

groetjes, Carolina

Wendy
17-4-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:22:39

Dames, amaai bedankt voor jullie leuke tips!

Vind het spannend en wou dat we al een jaartje ouder waren...

regina
10-4-2010
 Meld misbruik9-4-2009 17:20:04

hey wij trouwen ook in april volgend jaar! proficiat dus al he! hihi. ik had ook geen zin om lang te wachten om een kleed te zoeken dus ben al eens ergens binnengestapt om kleedjes te gaan passen. heel leuk, nu weet ik al beter waar ik goed mee sta en wat ik ongeveer wil (en wat het zal kosten)

veel succes!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-4-2009 13:48:54

Hallo,

Wij trouwen op 14/05/2010 en hebben volgende al vastgelegd:

- feestzaal
- fotograaf (nonkel van mijn toekomstige man)
- dj
- priester
- gemeente al voorlopig vastliggen
- en sinds vorige week mijn trouwkleed
- deel van de mis ...

Maar zoals vele bruidjes zeggen neem gerust de tijd voor alles en neem geen overhaaste beslissingen.

Gwen

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik13-4-2009 11:37:55

Wij trouwen ook in April 2010!
Misschien kunnen we emailadressen uitwisselen om de stand van zaken bij te houden?

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...