Terug naar overzicht
hallo, je kan ook beroep doen op 'de client' http://www.declient.be/ ik weet dat die aan huis komen (ook make up denk ik)
Beste Marleen, Ik trouw zelf op 19/06/2010 en ben ook lang opzoek geweest naar een bruidskapper op locatie tot een vriendin me zijn dat haar zus ook iemend laten komen had op haar trouwdag. nu heb ik deze ook gevraagd en bevestigd. dus kan ik ze zeker aanraden. Kijk op www.hairstyles.be of mail: info@hairstyles.be. Je kan uit verschillende dingen kiezen ook: kapsel, make-up, accessoires, extensions, zo goed als alles dus. Ze is niet goedkoop maar leverd echt prachtig werk.groetjes Annelies
Hallo! Ik ben ook van Sleidinge en wij trouwen op 6 juni. Ik ben ook eerst opzoek gegaan naar een kapster aan huis om zo weinig mogelijk tijd te verliezen maar heb er dan toch maar van afgezien.Ik ga nu voor mijn kapsel en make-up bij Annie Van De Walle in Eeklo. Ik heb vorige week mijn proefkapsel en make up laten doen en ik was heel tevreden met her resultaat. De make up was heel natuurlijk en wordt ook afgestemd op je trouwkleed!Groetjes Leen