Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Heidi

9-4-2009 12:55:49
hey Heidi,

jioj hebt bij couture Ann een onderrok en een circelsjaal gekocht.
wat heb je daarvoor betaald.
ik wil dat ook wel kopen maar als het te duur is ga ik op zoek naar een tweedehands.

groetjes Daisy
25/09/2009

Daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 393

Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik9-4-2009 13:55:15

Hallo,
Cirkelsjaal (zelfde kleur als kleed) = 150 euro
Onderrok (kleinste model van hoepel) = 100 euro
Je kan ze mee bestellen samen met je kleed en achteraf beslissen of je ze wel degelijk wil kopen of niet. Mijn idee was ook om voor onderrok 2e hands of goedkopere te zoeken, maar ik vind enkel grotere hoepels van onderrokken als 2e hands; goedkopere zijn te vinden ineen winkel dat mij moeder kent in Brussel; maar heb niet echt de tijd meer om er te geraken voor mijn pasbeurt... Sjaal bestel ik zeker bij Couture Ann aangezien deze in zelfde kleur is als kleed.
Veel succes met je zoektocht!

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik9-4-2009 13:59:29

hey,

bedankt voor den tip.
weet jij soms het adres van die winkel in Brussel?
ik vind misschien nog wel een gaatje om daar naar toe te gaan.
of verkoop jij die van u niet na den trouw?
wij trouwen in september en mijn kleedje is in het ivoor.

groetjes Daisy
25/09/2009

Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:09:51

De onderrok wil ik gerust verkopen (ga men rok inleggen na de trouw.... om nog eens aan te doen later op een feest/galabal maar dan zonder onderrok). Het is wel een zwarte en met smalle hoepel (kleinste model).
De sjaal hou ik wel (kleur is trouwens bordeaux). Ik zal even navragen voor naam/adres winkel in Brussel!

jessica
8-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 0:14:38

hey Heidi,
Ik heb op het laatste nippertje een ander trouwkleed gekocht. Mijn 'eerste' kleed is dus nog nieuw en wil ik graag verkopen. Nieuwprijs was 850 euro, ik wil het verkopen voor 300 of een aannemelijk bod. Als je foto's wil zien, mail me dan op eveliennepien@hotmail.com

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...