Terug naar overzicht
Hallo,Cirkelsjaal (zelfde kleur als kleed) = 150 euroOnderrok (kleinste model van hoepel) = 100 euro Je kan ze mee bestellen samen met je kleed en achteraf beslissen of je ze wel degelijk wil kopen of niet. Mijn idee was ook om voor onderrok 2e hands of goedkopere te zoeken, maar ik vind enkel grotere hoepels van onderrokken als 2e hands; goedkopere zijn te vinden ineen winkel dat mij moeder kent in Brussel; maar heb niet echt de tijd meer om er te geraken voor mijn pasbeurt... Sjaal bestel ik zeker bij Couture Ann aangezien deze in zelfde kleur is als kleed.Veel succes met je zoektocht!
hey,bedankt voor den tip.weet jij soms het adres van die winkel in Brussel?ik vind misschien nog wel een gaatje om daar naar toe te gaan.of verkoop jij die van u niet na den trouw?wij trouwen in september en mijn kleedje is in het ivoor.groetjes Daisy25/09/2009
De onderrok wil ik gerust verkopen (ga men rok inleggen na de trouw.... om nog eens aan te doen later op een feest/galabal maar dan zonder onderrok). Het is wel een zwarte en met smalle hoepel (kleinste model). De sjaal hou ik wel (kleur is trouwens bordeaux). Ik zal even navragen voor naam/adres winkel in Brussel!
hey Heidi,Ik heb op het laatste nippertje een ander trouwkleed gekocht. Mijn 'eerste' kleed is dus nog nieuw en wil ik graag verkopen. Nieuwprijs was 850 euro, ik wil het verkopen voor 300 of een aannemelijk bod. Als je foto's wil zien, mail me dan op eveliennepien@hotmail.comgroetjes