TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
9-4-2009 14:24:50
Hey Caroline, Ik zou nog niet panikeren. Ten eerste heb je nog wat tijd hè. Maar niets houd je tegen om even eens te checken bij wat mensen. Dat hadden wij ook gedaan. Als je bv. iemand spreekt vraag je langs je neus weg. En ? Heb je onze uitnodiging gehad ? Ga je komen ? enz. Dan kom je al veel te weten.Bij ons hadden er verschillende niet gereageerd omdat ze het evident vonden dat ze zouden komen, dus je kan best zelf eens checken. Succes en rustig blijven. ;o) Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
9-4-2009 14:37:17
Bedankt voor de geruststellende woorden. Je zegt altijd tegen de andere bruidjes dat ze moeten proberen rustig te blijven, dat alles wel goed komt, maar als het dan bij jezelf zover is, begin je toch ook wel wat zenuwachtig te worden. Maar ja, 't is waar, ze hebben nog even de tijd, ik kijk er zo naar uit...
Groetjes
|
|
Leen
25-4-2009
|
9-4-2009 14:38:59
Hey Caroline,
Gewoon afwachten, ze komen wel, de laatste dag hebben we nog wel 5 reacties gehad en de laatste week nog zeker 15. Je moet dus een beetje geduld hebben. Maar zoals Bart al zei, als je iemand tegenkomt, kan je het altijd is vragen, dat heb ik ook gedaan, zo kom je nog het meeste te weten :)
groetjes Leen
|
|
Janick
9-5-2009
|
9-4-2009 14:54:08
Hallo Caroline,
Wij trouwen op 09/05/09 en onze uitnodigingen zijn begin maart verstuurd. Iedereen moet antwoorden voor 25/04. Momenteel moet de helft nog antwoorden!!! Ik heb hier ook op het forum gelezen dat het bij iedereen hetzelfde is. Iedereen wacht blijkbaar tot de laatste week/dag om te reageren. Dus niet wanhopen, je bent niet alleen !!
Groetjes,
Janick
|
|
heidi
|
9-4-2009 15:16:50
ook bij mij was het de eerste weken stil, nu moeten ze bij ons alles tegen morgen laten weten, en nu stromen de mails en telefoontjes binnen. geduld dus... 16 Mei 2009
|
|
Saskia
18-4-2009
|
9-4-2009 15:25:57
Wij hadden twee dagen voor de antwoorddatum nog maar 2/3 van de antwoorden. We hebben dan een dag op voorhand een mailtje gestuurd om aan die datum te herinneren en daar zijn dan heel wat reacties op gekomen, o.a. ook van mensen die wel van plan waren om te komen maar vergeten waren om te reageren.
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
9-4-2009 15:33:17
't is precies overal hetzelfde, erg hé... @ Heidi, bij jou begint het stilletjesaan te korten, goed hé, alvast een geweldige dag toegewenst
Groetjes Caroline
|
|
sofie
1-8-2009
|
9-4-2009 20:27:27
Ik had eerst gedacht om rustig te wachten, maar wanneer ik iemand online tegenkwam, vroeg ik het direct even. Tis gewoon een opluchting als je weet dat de grote meerderheid al komt.
|
|
Karen
4-7-2009
|
10-4-2009 19:49:35
Bij ons ook hetzelfde,uitnodigingen zijn al enkele weken de deur uit en ook nog niet veel reactie gehad..
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|