Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teksten misboekje

9-4-2009 14:20:23
Hallo iedereen,
de grote dag komt alsmaar dichterbij en nu zijn we bezig met het misboekje aan het opstellen.
Ik moet ECHT wel nog van 0 beginnen.
Hebben jullie voor mij tekstje voor het vergevingsmoment, geloofsbelijdenis, eerste lezing,... enz?
Ook, indien iemand dit bezit, had ik graag eens soort volglijstje gehad, wat zeker allemaal in het boekje moet komen en in welke volgorde!
Jullie mogen dit mailen naar sharon.en.steve.trouwen@gmail.com

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Sharon
28/08/2009

Sharon
28-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 441

Sofietje
20-6-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:24:19

http://users.telenet.be/pastonet/liturgia/vieringen/huw...

hier vind je heel veel terug, hoe je iets moet opstellen, voorbeelden etc....
Wat ook goed is om te doen: googelen:-) Gewoon intypen huwelijksvieringen en dan krijg je vaak heel wat voorbeelden en tekstjes

Pastonet is ook heel goed, daar kun je ook boekjes bestellen met heel veel toffe, luchtige tekstjes
Hoop dat je hier wat aan hebt!

groetjes, en veel suc6 met de voorbereidingen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:30:30

http://www.insides.be/
http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm

op deze sites vind je ook nen hoop boekskes. Heb ik veel uitgehaald.

groetjes, Carolina

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik9-4-2009 14:39:06

Hey

Krijgen jullie van de priester niet wat hulp over hoe een viering in elkaar zit? Meestal krijg je wel wat voorbeeldjes mee naar huis ook. Je maakt dit trouwens ook niet elke dag hé!

Alvast veel succes!!!

Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:46:02

Hoi, ja, ik heb 3 boekjes mee gekregen maar anders veel hulp niet echt. De 3 boekjes zijn ook nogal verschillend...en de teksten zijn ook niet wat ik zocht :-)
Beetje moeilijk mss? hehe

Groetjes,
Sharon

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik9-4-2009 15:37:05

Dag Sharon,

wij zijn ook bezig met ons misboekje en online kan je inderdaad erg leuke en interessante dingen vinden als je eens een uurtje of twee door kunt zoeken. Dan knippen en plakken wat je interessant vindt en op die manier een keuze maken. (ik heb nu bv drie evangelische teksten waar onze diaken de originele versie van gaat geven omdat het verbasteringen zijn)

Zelf ga ik mijn voorlopig misboekje niet doorsturen nu omdat ik vind dat een misboekje toch enorm persoonlijk is en dat moet bij ons een echte verrassing blijven voor de gasten. Nadat we getrouwd zijn, is dat geen probleem meer.

Maar ik zou zeggen: zet je eens achter je pc en spendeer een paar uurtjes na elkaar aan dat misboekje en je zult al erg ver geraken!

Groeten,
Eva

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik9-4-2009 16:22:33

Ja, ik vind ook dat er best wel wat tijd en werk inkruipt. Vroeger moest dit allemaal niet, maar als je misboekje nu af is, is het echt wel iets persoonlijk en het is leuk dat je je viering op voorhand al kent. Succes!

Caroline

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:11:04

Ja, ik heb er alles bijeen wel 3 volledige dagen mee bezig geweest. Maar die moeite loont nu wel. Ik heb het al laten nazien door de pastoor en het werd toch direct goed gekeurd.

Veel succes ermee.

Groetjes, Carolina

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik10-4-2009 12:01:06

Ik heb bij een aantal mensen eens rondgevraagd of ze bij hun thuis nog misboekjes hebben liggen (of aan mensen die pas getrouwd zijn) en ik heb er een groot aantal gekregen! Er was er één bij dat ik bijna voor de helft heb overgenomen omdat ik de teksten zo mooi vond. Ik heb er nog geen 5u aan gewerkt denk ik en het was eigenlijk heel leuk om te doen!
Op internet kan je uiteraard ook wat voorbeeldjes vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...