Terug naar overzicht
Wat bedoel je juist? een nieuw kleed van patroon een kleed vermaken dat je al hebtgrote maat (Sincerity gaat tot maat 56-58)...Alle trouwkleren worden toch op maat gemaakt? Als je bedoelt een naaister een jurk laten tekenen en naaien. Ben je niet altijd goedkoper af hoor. Ik ben bij een naaister geweest, die vroeg bijna 1000 euro voor een gewone jurk. Nog geen echt trouwkleed.
Vriendin van mij heeft 1000 euro betaald om bij de naaister een kleed te laten maken. Was echt mooi en goed gedaan.Was een naaister uit Genk, welke weet ik niet.
Dag Anna,mijn jurk zal gemaakt worden bij Mia Monta in Zottegem. Zij maken daar alles volledig nog zelf. Ik heb nu wel een suitekleed als trouwjurk dus de sto is wel anders maar bij mij kost de jurk een €995,00. (ik heb wel een maatje meer)Groeten,Eva
Hallo,Bij www.anastasi.nl laat ik mijn jurk maken, volledig zelf samenstellen in de kleur die je wilt. Ze is ook heel redelijk qua prijs.Groejes,Cindy
Hallo,Ik heb zo'n 1200 euro betaald voor een kleed met stola in zijde. Veel veel goedkoper dan dat ik daarvoor in de winkel zou betaald hebben en bovendien perfect op maat gemaakt (bij Couture Véronique in Beernem).Groetjes