TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
8-8-2009
|
9-4-2009 15:34:32
Uw aanwezigheid en lach, is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag. Wil u ons toch met iets verrassen, hopen we dat het in ons spaarvarkentje zal passen... Zoiets??? :)
Groetjes Sara 08/08/'09
|
|
SOFIE
|
9-4-2009 17:56:21
wij gaan voor het volgende:
We hebben al veel potten en pannen maar nog duizend en één plannen. Mocht u ons met iets willen verrassen dan hopen we dat het in een enveloppe (afbeelding) zal passen.
Moesten jullie toevallig bouw of verbouwplannen hebben dan kan je het als volgt noteren: We hebben al veel potten en pannen maar nog grootse (ver)bouwplannen.
grtz Sofie 29.08.2009
|
|
Valerie
2-5-2009
|
9-4-2009 18:15:57
Of dit?
Onze uitzet is compleet de inrichting is gereed. Het enige wat ons nu nog hindert is dat ons saldo is verminderd.
Valerie 2mei09
|
|
Véronique
31-7-2009
|
9-4-2009 18:41:16
Bij vrienden van ons was het:
We hebben nog heel veel plannen, waarvoor ons spaarvarkentje zich moet inspannen.
of:
Voor het geven van geschenken, is het moeilijker dan u soms zou denken. Wij zeggen daarom heel oprecht: met een centje kunnen wij overal terecht.
of:
Zo gelukkig zijn wij nog nooit geweest. Jullie zijn uitgenodigd op ons huwelijksfeest. Liefst voor ons huishouden geen geschenken, maar je kan wel aan ons spaarvarkentje denken.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Carolina
1-8-2009
|
9-4-2009 19:06:34
Wij hebben:
Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar u mag altijd aan een centje denken. envelopje en rek. nr.
Simpel en duidelijk.
groetjes, Carolina
|
|
Cindy
22-8-2009
|
9-4-2009 19:51:22
Hallo,
Wij hebben: Weet je niet wat te geven? Sponsor dan het mooiste feestje van ons leven. (met daarachter een envelopke)
Groetjes,
Cindy
|
|
Cindy
13-6-2009
|
9-4-2009 20:13:51
Hey Sharon,
Wij hebben
" Wat ons het meest van pas zou komen... een centje voor de huwelijksreis van onze dromen (envelopje en rekeningnr.)"
xxx Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Caroline
6-6-2009
|
9-4-2009 22:15:28
hey, wij hebben staan ;
We hebben al zoveel potten en pannen maar nof zoveel andere plannen .. reknr...
|
|
Veronique
15-5-2009
|
9-4-2009 23:24:26
Hey Sharon
Bij ons is het geworden:
Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lach, zijn al een mooi geschenk voor deze dag. Wilt u ons toch verrassen met iets fijn, dan mag het ook een envelopje zijn.
Dan volgt het rekeningnummer maar ik heb er wel 'Vrijblijvend' voorgeschreven want niet iedereen geeft graag een enveloppe.
Groetjes
|
|
Lien
23-5-2009
|
10-4-2009 8:14:08
Ik zou eigenlijk niet weten waarom je daar een tekstje zou bijzetten. Voor mij ligt dan nog meer de nadruk op het feit dat je geld vraagt! Bij ons gewoon een envelopje, zonder meer.
|
|
Sharon
28-8-2009
|
10-4-2009 8:34:10
hoi iedereen,
echt bedankt voor jullie hulp! Ik heb toch een aantal goede ideeën, nu twijfel ik wel nog of ik een rekeningnummer zal bijgeven of enkel envelopje... Bedankt iedereen en nog allemaal veel succes met de voorbereidingen!
groetjes, sharon 28/08/09
|
|
linda
7-8-2009
|
10-4-2009 12:01:10
hoi sharon, ik zou er toch ook een rekeningnummeropzetten, je hebt altijd mensen die misschien niet kunnen komen, maar die je toch graag iets geven. en aan al de anderen, bedankt voor de leuke tips, we gaan vandaag onze kaartjes kiezen.
groetjes linda 7-8-2009
|
|
inge
27-6-2009
|
10-4-2009 12:01:21
Wij zetten er geen envelop of rekeningnummer op, sorry , ik vind dat onbeleefd. Maar ik besef wel dat iedereen dat tegenwoordig doet. Een rekeningnummer zou ik in ieder geval NOOIt doen. Veel plezier.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
10-4-2009 13:17:09
Ik was eerst ook van mening dat een rekeningnummer erop zetten maar niks is. Maar de nummer staat er nu toch op hoor. Het is dan misschien niet beleeft maar ik krijg toch graag zoveel mogelijk centjes. Laten we eerlijk zijn. Ik denk dat er niemand is die zegt voor mij hoeft dat geld niet. Ofwel zijn't serieus rijke mensen ofwel wordt alles door de ouders betaalt ofzo. Het is zo al duur genoeg. Ze krijgen bij ons ook wel waar voor hun geld. Dit maakt ook nog wel een verschil. Ik heb het erop gezet omdat: ze mij verteld hadden dat er zijn die niet graag met veel geld over straat lopen, ook mensen die niet kunnen komen die toch iets schenken, tegenwoordig betaalt toch bijna iedereen met de computer,... Bij één van de eerste envelopkes die we gingen ronddoen kreeg ik al direct geld in m'n handen gestopt. De mensen vinden het tegenwoordig al wel normaal van geld te geven ipv kado's.
groetjes, Carolina
|
|
Leslie
30-5-2009
|
10-4-2009 13:28:11
hallo, Wij hebben het volgende tekstje gebruikt.
Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken. Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op huwelijksreis gaan. Het enige dat ons hindert is dat ons spaargels is verminderd, dus mocht u ons iets willen schenken dan mag u aan een centje of aan onze bankrekening denken.
Groetjes Leslie en Chris - 30 mei 2009
|
|
isabelle
16-9-2009
|
10-4-2009 17:00:27
Ik vind dat wij niet moeten bepalen wat mensen ons gaan geven. Mensen bepalen dat toch zelf. Dus wat ik ook krijg, het is welkom. Of dat nu een cadeau is of een envelopje. Natuurlijk is geld het leukste om te krijgen, maar ik moet niet voorschrijven wat zij moeten doen. En sowieso is een envelopje geven toch wat de meeste mensen doen, omdat het het makkelijkste is.
Als ik een feest geef (om wat voor reden ook) dan is dat toch mijn beslissing? Dan hoef ik toch niet op de uitnodiging te zetten dat mijn saldo is verminderd? Ik vind dat raar. Mensen geven sowieso makkelijk een envelop, dus men hoeft niet extra aanwijzingen te geven over een slinkende bankrekening.
Ik vind het nogal onbeleefd, sorry, maar da's mijn mening.
|
|
tami
26-6-2010
|
10-4-2009 17:58:43
Wat denken jullie hier van :
"meubels hebben we genoeg en huisraad zelfs te veel maar we zouden het fantastisch vinden indien we onze wittebroodsweken met een huwelijksreis konden inzetten."
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
11-4-2009 12:12:53
Hallo,
Ik ben ook van mening dat een rekeningnummer en een tekstje een beetje onbeleefd overkomt.
Wij zetten gewoon: Cadeautip: afbeelding van een enveloppe
Groetjes Lindsay
|
|
Ankatrien
11-9-2009
|
11-4-2009 18:39:18
Bij ons zal ook de rekeningnummer op de uitnodiging staan. Bij ons is dit wel een beetje de gewoonte aan het worden, als ik uitnodigingen van kennissen bekijk! Ons tekstje: 'Aangezien wij van plan zijn te bouwen of verbouwen, mogen jullie vrijblijvend aan ons spaarvarkentje helpen bouwen.'
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|