Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond

9-4-2009 15:10:45
Hei iedereen,

de beste vrienden van mijn toekomstig ventje organiseren voor hem een vrijgezellenavond. Ikzelf zou graag ook op vrijgezellenavond trekken, maar ik vrees dat niemand het initiatief gaat nemen om zoiets in elkaar te steken.
Ikzelf vind dat ik er moeilijk achter kan vragen omdat zoiets spontaan hoort te gebeuren, niet?
Heeft iemand ideeetjes hoe ik mijn vriendinnen kan laten weten zonder het expliciet te moeten vragen dat ik ook graag een vrijgezellenavond zou hebben?

Grtz
Vicky
07/08/09

Vicky
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 342

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-4-2009 15:40:54

zijn er bevriende koppels? dan kan je aan je vriend vragen of hij eens terloops aan een van die vrienden laat ontvallen of zij ook al aan een vrijgezelle voor jou bezig zijn, die vraag is niet abnormaal.
Bij mij heeft een vriendin spontaan gezegd/gevraagd aan mij of ze mijn vrijgezelle mocht doen, maar ik kan aan iedereen aanbevelen om de mensen die je echt graag hebt te vragen om het te organiseren. Uiteindelijk heb ik ook de mensen zelf gevraagd om die ene vriendin te helpen en het is fantastisch geweest!

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik9-4-2009 16:09:51

Hey

Normaalgezien is het de getuige die de vrijgezellen regelt. Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar mijn zus is mijn getuige en ik kon er niet onderuit hoor.

Groetjes en veel succes nog!
Caroline

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:02:49

Bij ons ook weinig initiatief nemers. Ik ga er gewoon mee zelf voor zorgen. workshop ofzoiets, eten en drinken. Meer moet dat voor mij niet zijn.

groetjes, Carolina

Ankatrien
11-9-2009
 Meld misbruik11-4-2009 18:34:48

Hallo,

Ik heb enkele vriendinnen een vacature gegeven voor het organiseren van mijn vrijgezellenavond.
Gewoon de vacature voor getuige aangepast, en ook al de zaken in gezet wat ik zie zitten en wat niet. Ze waren in ieder geval enthousiast.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...