Terug naar overzicht
zijn er bevriende koppels? dan kan je aan je vriend vragen of hij eens terloops aan een van die vrienden laat ontvallen of zij ook al aan een vrijgezelle voor jou bezig zijn, die vraag is niet abnormaal.Bij mij heeft een vriendin spontaan gezegd/gevraagd aan mij of ze mijn vrijgezelle mocht doen, maar ik kan aan iedereen aanbevelen om de mensen die je echt graag hebt te vragen om het te organiseren. Uiteindelijk heb ik ook de mensen zelf gevraagd om die ene vriendin te helpen en het is fantastisch geweest!
Hey Normaalgezien is het de getuige die de vrijgezellen regelt. Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar mijn zus is mijn getuige en ik kon er niet onderuit hoor. Groetjes en veel succes nog!Caroline
Bij ons ook weinig initiatief nemers. Ik ga er gewoon mee zelf voor zorgen. workshop ofzoiets, eten en drinken. Meer moet dat voor mij niet zijn. groetjes, Carolina
Hallo,Ik heb enkele vriendinnen een vacature gegeven voor het organiseren van mijn vrijgezellenavond.Gewoon de vacature voor getuige aangepast, en ook al de zaken in gezet wat ik zie zitten en wat niet. Ze waren in ieder geval enthousiast.Groetjes