Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjeskeuze

9-4-2009 16:13:28
Mijn misboekje is bijna af! oef..
Nu ben ik enkel nog op zoek naar een liedje voor na de offergang. Iemand misschien een suggestie?
De volgende liedjes heb ik al:
Zij van Marco B.
Zo zalig van Clouseau
Everything and more van Natalia
Lopen op het water van Marco B.
Time of my life van Dirty Dancing

Ik heb nog wel een liedje van Natalia dat ik zou kunnen gebruiken, maar vind dan dat er teveel dezelfde zangers en zangeressen inzitten, daarmee.

Alle hulp is welkom!

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 598

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik9-4-2009 16:21:29

Hallo,

na de offergang zou ik eerder een instrumentaal nummer nemen. Of iets van Enya, cirque du soleil, vangelis.
Het is wel totaal anders dan je andere keuze maar wel gepast voor dat deel van je misviering.

Groeten,
Eva

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik9-4-2009 16:25:45

Ja, misschien wel, dat past misschien beter bij dit gedeelte van de viering. Heeft er iemand enkele titels voor mij want ik ken niets van enya enzo...

Bedankt Caroline

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik9-4-2009 16:30:04

Enya: orinoco flow (bekendste), wild child, only time --> vind ik persoonlijk echte schone al zijn ze allemaal goed hoor.
Vangelis: conquest of paradise, return to innocence...
Cirque du soleil: kan je eigenlijk alles nemen, maar kijk bv eens naar Alegria en de vertaling ervan, is een erg toepasselijk nummer voor een huwelijk.

Keuze genoeg:-)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:33:44

Ik vind een instrumentaal nummer eigenlijk maar niks als je voor de rest gewone liedjes hebt. Ofwel alles gewoon, ofwel alles instrumentaal. Misschien nog een uitzondering voor de bruidsmars. Wij zijn er ook nog niet uit maar wij dachten aan liedjes als:

Up where we belong, Jennifer Warnes en Joe Cocker
Iemand als jij, Barbara Dex
It is you, Dana Glover
Beautiful in my eyes, Joshua Kadison (als je dit op CD zoekt, knuffelrock 7, ja heb hier lang naar gezocht)
I say a little prayer, Aritha Franklin
Nothin's gonna change my love for you, George Benson
I belong to you, Barbara Dex
All for love, Brian Adams, Sting en Rod Steward

groetjes, Carolina

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik9-4-2009 19:41:09

Bedankt voor je suggesties

Aretha Franklin vind ik ongelooflijk, maar past niet tijdens de offergang denk ik, spijtig...

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik10-4-2009 11:55:37

Hallo,
Only time van Enya vind ik ook geweldig mooi. Ik heb dit nummer gekozen om de kerk binnen te gaan.
Moby heeft ook een paar prachtige instrumentale nummers op zijn albums "Play" en "18" zoals het nummer "Everloving" (cd play) en 18 (cd 18). Echt zalig.
Dan hebben we ook nog gekozen voor Enjoy the silence van Depeche mode maar dan gebracht door Scala.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info