TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-10-2009
|
9-4-2009 16:21:29
Hallo,
na de offergang zou ik eerder een instrumentaal nummer nemen. Of iets van Enya, cirque du soleil, vangelis. Het is wel totaal anders dan je andere keuze maar wel gepast voor dat deel van je misviering.
Groeten, Eva
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
9-4-2009 16:25:45
Ja, misschien wel, dat past misschien beter bij dit gedeelte van de viering. Heeft er iemand enkele titels voor mij want ik ken niets van enya enzo...
Bedankt Caroline
|
|
Eva
10-10-2009
|
9-4-2009 16:30:04
Enya: orinoco flow (bekendste), wild child, only time --> vind ik persoonlijk echte schone al zijn ze allemaal goed hoor. Vangelis: conquest of paradise, return to innocence... Cirque du soleil: kan je eigenlijk alles nemen, maar kijk bv eens naar Alegria en de vertaling ervan, is een erg toepasselijk nummer voor een huwelijk.
Keuze genoeg:-)
|
|
Carolina
1-8-2009
|
9-4-2009 19:33:44
Ik vind een instrumentaal nummer eigenlijk maar niks als je voor de rest gewone liedjes hebt. Ofwel alles gewoon, ofwel alles instrumentaal. Misschien nog een uitzondering voor de bruidsmars. Wij zijn er ook nog niet uit maar wij dachten aan liedjes als:
Up where we belong, Jennifer Warnes en Joe Cocker Iemand als jij, Barbara Dex It is you, Dana Glover Beautiful in my eyes, Joshua Kadison (als je dit op CD zoekt, knuffelrock 7, ja heb hier lang naar gezocht) I say a little prayer, Aritha Franklin Nothin's gonna change my love for you, George Benson I belong to you, Barbara Dex All for love, Brian Adams, Sting en Rod Steward
groetjes, Carolina
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
9-4-2009 19:41:09
Bedankt voor je suggesties
Aretha Franklin vind ik ongelooflijk, maar past niet tijdens de offergang denk ik, spijtig...
|
|
Vera
22-8-2009
|
10-4-2009 11:55:37
Hallo, Only time van Enya vind ik ook geweldig mooi. Ik heb dit nummer gekozen om de kerk binnen te gaan. Moby heeft ook een paar prachtige instrumentale nummers op zijn albums "Play" en "18" zoals het nummer "Everloving" (cd play) en 18 (cd 18). Echt zalig. Dan hebben we ook nog gekozen voor Enjoy the silence van Depeche mode maar dan gebracht door Scala.
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires