Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

9-4-2009 17:26:08
hey iedereen, we willen graag ons zoontje als bruidsjonker gebruiken (ringen dragen enzo) maar mijn getuige is in de veronderstelling dat haar kids ook vanalles zullen mogen doen (bloemen enzo) maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dat mijn zoontje ook even helemaal in de spotlights mag staan. hoe kan ik haar dit op subtiele wijze aan het verstand brengen?

regina
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 262

SOFIE

Meld misbruik9-4-2009 17:51:15

Hallo Regina,

toen mijn ventje zijn broer 3j geleden trouwde waren onze kindjes ook zijn bruidskindjes samen met zijn dochter en nog andere neefjes en nichtjes.

Nu wij zelf gaan trouwen hebben wij onmiddellijk beslist om enkel onze eigen kindjes te nemen als bruidskindjes.
We hebben dat ook meteen gezegd en als reden gaven we dat het "ons"(wij en zoontjes) feest was en dat zij die dag ook in de spotlights mochten staan. Onze oudste zal dan bijna 8j zijn en hij kan ook al wat voorlezen en dingen doen in de kerk.

Misschien had zijn broer ook verwacht dat zijn dochtertje als bruidsmeisje zou mogen meelopen maar als we dan met iedereen rekening moeten houden dan zouden wij min. 10 bruidskindjes hebben en dat zagen wij dan weer niet zitten.

Dus wij hebben de gulden middenweg gekozen: enkel onze eigen zoontjes.

grtz sofie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:37:08

Hebben jullie geen broers of zussen meer met kinderen. Dan kan je aanhalen dat je hen dan ook zou moeten vragen en dat het er teveel zijn. Anders voorzichtig uitleggen hé. Je kan ze buiten bellen laten blazen???

groetjes, Carolina

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik10-4-2009 13:42:07

hallo,

toen er ter sprake kwam van de bruidskindjes vroeg er iemand
"wie gaan de bruidskindjes zijn"
we hebben zelf een dochtertje van 3 en ik een dochter van 6.
het ligt dan toch voor de hand dat je je eigen kindjes neemt zeker.
het is jullie feest en jullie beslissen wat er op jullie droomdag gebeurt.

groetjes Daisy
25/09/2009

heidi

Meld misbruik12-4-2009 22:35:24

wij hebben 2 zoontjes en mijn vriend zijn petekind en zijn zusje gekozen als bruidskindjes, wij doen dit als volgt, petekind en zusje komen eerst de kerk binnen en gooien bloemenblaadjes (ze hebben kleding dat bijeen past, hij zwart pak met roze das en zij een ivoor met roosachtig minitrouwkleed), na een 5tal meter komen onze twee zoontjes, alle twee in een grijs pak, eigenlijk 2miniversies van mijn verloofde nadien kom ik met mijn papa. We hebben dan wel 4 kindjes maar toch staan die van ons meer in de spotlights

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...