Terug naar overzicht
Ik dacht dat dit niet meer mocht?!
Ik zou het best jammer vinden als dit niet meer mocht.Maar indien dit zo is, doen we dat natuurlijk niet.Weet je ook waarom?
Hey MagaliWij hebben bij onze ceremoniemeester juist duiven gereserveerd. Waarom zou dat niet meer mogen? Je doet daar toch niets mis mee? Volgens mij mag het nog altijd. Ik weet wel niet waar je ze kan krijgen. Als je een ceremoniemeester hebt, misschien eens bij hem horen?Groetjes Caroline
Ik dacht dat Gaia daar een aantal jaar geleden tegen was ingekomen. Allez dat heeft iemand mij toch wijsgemaakt :-)Als het mag, zeker doen dan, want het is idd wel heel mooi.
hey,Op google zoeken onder "witte duiven". daar vind je alvast een paar adressen.Wij bestelden onze duifjes bij:www.witte-duiven.be .Zeer goed van prijs en correct geleverd in heel belgie!groetjes
Of het mag of niet hangt wat van je gemeente af. Sommige steden zien duiven liever gaan dan komen. Efkes vragen dus. Alleen oppassen dat je niet onder wordt gesche.... .groetjes, Carolina
hallo,gewoon eens informeren bij een duivenmelker.die kennen wel iemand met witte duiven.volgens onze pastoor mogen duiven nog altijd.groetjes Daisy25/09/2009