Terug naar overzicht
ik ben ondertussen 41 dagen getrouwd. Mijn trouwkleed hangt voorlopig nog in mijn slaapkamer, op n mooie kapstok... Zomaar in de kast vind ik ook maar zonde. Misschien dat ie binnenkort naar de dressing verhuisd, maar vind t nu nog veel te tof om er naar te kijken!Ben blij dat k m vrijdag nog ns mag aandoen voor een fotoshoot! Zal toch weer speciaal zijn!groetjes,Nele
Hey Nele,Doe jij ook mee aan de fotoshoot met Kaat en Jelle?Ik ook! Ik ben vorige zomer augustus getrouwd, dus voor mij is het al lang geleden dat ik mijn kleed aan had. Vind het ook helemaal geweldig dat ik t terug mag aan doen :-)Succes vandaag met de shoot en geniet er van! Je mag me altijd mailen en laten weten hoe het was: tinekedierick@hotmail.comGroetjes, Tineke
Dag mede(ex-)bruidjes,Ik trouw op 8 augustus in een kanten kleedje van Cymbeline (Adagir). Ons mams komt van Brugge en bij hen was het traditie om uit de sleep een doopkleedje te maken. En die traditie wil ik wel in stand houden. Dan kan ik mijn trouwkleed een beetje laten restylen tot een cocktailjurkje en kan ik ze nadien nog aandoen. Mijn meter heeft haar kanten trouwkleedje (kort) in het blauw laten verven waardoor ze het ook nog aan kan doen op feestjes ofzo.Het is maar een ideetje eh.Veel plezier op je trouw, geniet ervan!
ik had een rok en topje met een kort sleepje.mijn rok ga ik of als doopkleedje, of als wiegbekleding houden voor mijn kindjes later.mijn topje hou ik wel.Ik ga het toch nooit meer aandoen, en zou met plezier een traditie beginnen om een doopkleedje of wiegbekleding door te geven aan moeder op kind.Maar zeker niet wegdoen of verknippen voor je het zelf echt wil! want dat kan je niet terugdraaien natuurlijk.Iedereen waarschuwt mij ervoor om het niet te doen, maar mijn keuze is al gemaakt, en het doopkleedje of wiegbekleding zal altijd een speciale betekenis hebben voor mij.
Het mijne hangt gewoon in de kast. Ik heb er wel een paspop voor maar ik ben bang dat het dan gaat verkleuren omdat het in een erg felle kleur is. (geen wit of ander lichte kleur)Ik heb wel geen typisch trouwkleed en kan het dus nog dragen voor andere gelegenheden, maar die zijn er niet zoveel. Vooral omdat de meeste mensen in mijn omgeving weten dat het mijn trouwkleed is en daar kan je moeilijk mee op een andere trouw staan, vind ik. Ookal is het maar tot aan de knie en in een knalkleur.Binnen een paar weken ga ik op citytrip en gaat het kleed mee om daar een avond aan te doen als we gaan eten en daarna naar een balletvoorstelling gaan. Dan ben ik wel beetje overdressed, maar kom.
Mijn kleed zal ook in de kast terecht komen, maar 1 keer per jaar zal het eruit komen! Ik ben leerkracht en in het eerste leerjaar gaan wij elk jaar op Kasteelklassen! En wat is er sprookjesachtiger om aan te doen dan een trouwkleed? Natuurlijk zal ik het enkel binnen dragen, want ik zie het niet echt zitten om midden in de winter in mijn trouwkleed door een bos te lopen.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoi,Ik denk dat ik na mijn huwelijk mijn kleedje gewoon zal verkopen.Ik vind het gewoon zonde om iets dat zoveel geld kost in je kast te laten wegkwijnen.Ik heb in mijn kast nog een mooie avondjurk hangen die ik op het galabal van onze school een keer gedragen heb, maar zelfs die jurk komt nooit uit de kast...Dus maak ik liever een ander bruidje gelukkig met mijn jurk...Ik moet ze nog wel gaan kiezen, maar aangezien ik het me nu al voorgenomen heb ze te verkopen, denk ik dat ik me er ook niet ZOOOO aan zal hechten...Succes!Vicky15/05/2010