Terug naar overzicht
uw mag gerust de foto's naar mij doorsturen. Kben van westvlaanderen en heb wel interesse.liesbetcool@hotmail.com
hoi hoi, onze trouw gaat niet echt door in de kerk, maar we doen wel een viering. Normaal gezien in openlucht als het weer het toelaat. Ik ben nog nie echt bezig geweest met versiering, maar zou wel graag es de foto's zien. Mijn mailadres is karlienvercruysse@hotmail.com. alvast e dikke merci x
Hoi,Wij trouwen pas volgend jaar in april. Zou het mogelijk zijn om eens een paar fotookes ervan door te sturen. LIjkt me wel interessant. Kben van West-Vlaanderen. Hoeveel is de huurprijs. Groetjes
Ah, sorry, mijn mailadres vergeten: vandevelde_lise@yahoo.com
Hoi, We trouwen in West-Vlaanderen; u mag gerust foto's doormailen want ik ben zeker geïnteresseerd!Mvg, Jokej.meersschaert@gmail.com
Hallo, wij trouwen in juli en zijn ook nog op zoek naar leuke ideetjes voor de versiering. Kun je mij ook wat foto's doorsturen?Alvast bedankt!celineparrein@hotmail.com
u mag gerust foto's doormailen !! wij trouwen in september !! alvast bedankt. davinahelsmoortel@hotmail.com