Terug naar overzicht
Meestal is er niets van de lingerie zichtbaar buiten het kleed. En verder moet je kijken of de stof doorschijnt, wat ook meestal niet het geval is. Vergeet zeker je bh niet aan te doen bij de volgende pasbeurt van je kleed. Dan kan je nog altijd checken.
hey,mijn kleedje is ook ivoor en heb lingerie in huiskleur.ik denk niet dat je dat ziet hoor.ik zal wel zien met mijn eerste pas.groetjes Daisy25/09/2009
Hey Ik heb ook een kleed in ivoorkleur en heb ook witte lingerie gekocht. Normaalgezien kan je eender welke kleur van lingerie kiezen, je ziet dat niet door het kleed. Zou nogal straf zijn moest het kleed doorschijnen..hihi. Maar je kan je lingerie altijd meenemen voor je eerste pas dan ben je echt zeker. Bij mij is dit nu woensdag, ben benieuwd.Veel succesCaroline
Mijn kleedje is "off white" of hoe noemen ze dat en mijn lingerie is heel licht roze (van Chantelle).
Hallo,Bedankt voor de reacties, jullie hebben mij overtuigd!Groetjes
Ik zou het kopen. Zolang het geen al te opvallende kleur is, zal niemand het zien. Lingerie mag je trouwens écht niet zien onder een kleed. Mijn setje is in huidskleur en ik heb gevraagd of ze lusjes in mijn kleed naaien, zodat de beha mooi blijft zitten.Elke