Terug naar overzicht
hallo Karen,wat een leuk kado van je ouders !Op ceremoniewagens.startpagina.be of via google (tik in : ceremoniewagens)kom je op een website die je een overzicht per provincie geeft. Bij Oost-Vlaanderen is er één bedrijf dat blijkbaar HET goedkoopste is en hun prijzen staan op hun website. Je kan eens vergelijken... Sommigen hebben prijzen, anderen niet... (moet je naar mailen). Maar voor 300 € vind je zeker een mooie bruidswagen.De meeste prijzen gelden voor een huur van 4 u.Jullie vinden vast wel wat moois !Veel zoekplezier.
hallo,wij hebben voor 360 euro een limo gevonden in west-vlaanderen.wijzelf wonen dicht bij brussel.wij betalen iets meer omdat hij zo ver moet komen.4u ter plaatste vanaf eerste adres.ps ook gesponserd door schoonpapa.groetjes Daisy25/09/2009 veel succes met het zoeken.
Beste Karen,Kijk eens op www.retro.be . Daar hebben wij onze ceremoniewagens gevonden. Voor 300 euro zal je daar zeker een bruidswagen kunnen vinden.Verder heb je ook nog AAC ceremonie (die zitten in Kapellen dacht ik). Best even googlen.groetjes Rebecca21/08/2009
Antique auto in Merksem
Hey Karen,Wij trouwen op dezelfde dag :).Onze Bruidswagen komt ook van bij Retro en daar vind je idd wel iets voor rond de 300 euro, supervriendelijke en correcte mensen!groetjes en succesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Je moet eens zien naar AAC, dacht dat da in Kapellen was en die lijken mij niet overdreven duur, goedkoper dan andere die ik al gevonden had.Groetjes
Wij hebben onze bruidswagen gehuurd bij LPP Ceremonie uit Sint-Niklaas. We betalen 350€ voor een antieke Daimler Limo, maar voor andere modellen hebben ze goedkopere tarieven. Wij hebben ook vrij laat gereserveerd en ze waren ook nog vrij. Het proberen waard misschien?
Dag Karen,Hoe lang moet de wagen ter plaatse zijn?Wij hebben nog een Hummer H3 limousine vrij voor die dag.Met feestelijke groeten,TomTheLimo.bewww.thelimo.be info@thelimo.be
bedankt iedereen voor de info.We hebben nog een prachtige bruidswagen gevonden bij LPP ceremonie in Sint niklaasGr