Terug naar overzicht
hey, Wij hebben een viering met het uvv.we laten een kaars branden voor mijn pepe en bjorn zijn opa. Hier leg ik ook een boeketje bij... de dag nadien ga ik dit aan het graf van mijn pepe gaan leggen.wij hebben er bewust voor gekozen geen tekstje ofzo te laten voorlezen omdat ik bang ben dat zowel ik, mijn ma als meme dan te emotioneel gaan worden.groetjes ellen
Ik heb een steentje op mijn ring dat symbolisch voor ons kindje staat.(miskraam)Bij jou is het natuurlijk anders, jouw kindje heeft geleefd.Goh, wat erg.Ik vind het idee van hieronder idd niet slecht.Je kan misschien ook een tekstje door de persoon die de dienst leidt laten voorlezen, of een kaarsje laten branden?Ik wens je heel veel sterkte, en geniet van je dag. Lieve groetjes.
witte ballon, een kaarsje, een wit lintjepersoonlijk zou ik er geen tekstje over brengen. Maar iets intiem tussen jou, je man en je dochtertje
hallo,wij trouwen nu wel in de kerk maar wij gaan een foto op het altaar zetten van mijn ventje zijn papa, mijn zus, mijn pepe, kindje van mijn zus en de man van mijn getuige.als ik binnen kom gaan we samen er een kaars bij zetten en die aansteken.dan weet iedereen wel dat ze erbij zijn.groetjes Daisy25/09/2009
Hey Kim,Je kunt aan de kindjes (evt. ook volwassenen)die buiten aan gemeentehuis staan, bellenblazers geven (of witte ballonnen) en als jullie buiten komen laten bellen blazen terwijl jullie witte ballonnen oplaten ofwel de witte ballonnen oplaten terwijl jullie buiten komen.