Terug naar overzicht
Hey Eveline,Wij zijn daar 4 jaar geleden getrouwd en het was fantastisch! Het kader is werkelijk fenomenaal, je waant je een sprookjesprinses. Wij hebben de receptie buiten op het terras kunnen geven en de mensen waren gewoon laaiend enthousiast over het adembenemende zicht. De gastvrouw is een schat en legt de gasten echt in de watten. Ik vond de prijs/kwaliteit heel goed, het is natuurlijk niet goedkoop maar alles is tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader!Groetjes, Jozefien
Dag Jozefien!Bedankt voor je reacties. Ik was blij met jouw positieve commentaar. We hebben het nog niet gezien maar gaan woensdag langs. Ik ben echt benieuwd! Het is gewoon een beetje raar dat er niet zoveel reacties te lezen zijn op internet. Blijkbaar is het toch niet zo gekend?Groetjes,Eveline
Ik denk dat het een prachtlocatie is maar ze hebben maar capaciteit van 100 personen en daarom zijn we daar niet gaan kijken...
Heel mooi & heel vriendelijk maar de zaal is wel heel klein als je al met 100 genodigden zit mag je het dessertbuffet en de ijstaart al uitsluiten (dat zeiden ze tegen ons) tis ideaal voor als je een feest heeft voor een klein aantal mensen.