Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Live muziek - toch vrij op 9 mei!

11-4-2009 22:28:18
Hallo bruidjes,

Een tijdje geleden heeft een bruidje bij mij geïnformeerd naar live muziek voor haar huwelijk op 9 mei. Ik heb toen gezegd dat ik al een boeking had en jammergenoeg het mailtje gewist. De mensen die geboekt hadden blijken nu toch geen live muziek meer nodig te hebben... dus heb ik toch nog een plekje vrij. Mocht je dus nog geïnteresseerd zijn of op zoek naar live zang met piano. Let me know!

Groetjes,
Jozefien
www.myspace.com/jozefiendefeyter

Jozefien
17-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 318

Tim
13-6-2009
 Meld misbruik15-4-2009 9:22:07

Jozefien

Zou je me eens wat algemene info kunnen doorsturen? Zoals de prijs enzo en mss het belangrijkste: ben je nog vrij op 1 augustus?

Gr
shirley.vallaeys@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...