TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LeBart
|
|
|
Yvonne
22-5-2009
|
13-4-2009 20:15:09
Dag Caroline,
kijk eens op www.peggytimmermans.be , zij doet mijn make-up en ik vind het een heel schappelijke prijs.
Groetjes Yvonne
|
|
Evy
|
13-4-2009 21:32:44
Beste, ik kan je misschien wel helpen. Check www.fonkel.be
|
|
Dorina
|
14-4-2009 10:54:11
Hey Caroline,
je mag me altijd contacteren. dorina@xplore.be
Groetjes Dorina
|
|
caroline
|
19-4-2009 15:12:24
Hoi Caroline,
neem eens een kijkje op www.levisage.be Veel succes!
Caroline
|
|
sandra
|
19-4-2009 20:27:34
Hallo Caroline
Ik heb je vraag gelezen. Ik heb tijd, ben geïnteresseerd en woon in Nijlen.
Een website heb ik nog niet, maar is in de maak.
Ik heb een eigen wagen en uiteraard alle nodige materiaal.
Tarief: • 75 euro een persoonlijke make-up afgestemd op bruidsjurk en kapsel (camouflage, correctie van het gelaat (schaduw en highlights) en foundation). Hiervoor trek ik ongeveer 1 uur uit.
• 250 euro de bruid kan een hele dag beroep op me doen (make-up voor de ceremonie, bijwerken tijdens de foto’s, bijwerken voor de receptie, nieuwe make-up voor het avondfeest, …)
camouflage, correctie van het gelaat (schaduw en highlights), foundation, een persoonlijke make-up afgestemd op bruidsjurk en kapsel
Ik vraag 25 euro per persoon extra (opmaak van bruidsmeisjes, dames die meelopen in de suite, ...). Hiervoor trek ik ongeveer ½ uur uit per persoon (liefst op voorhand af te spreken, zodat ik een planning kan opmaken) en dit voor foundation en dag make-up rekening houdend met persoonlijkheid en kledij (of afgestemd op de vraag van de bruid).
Ik maak graag een afspraak met jou voor een vrijblijvend gesprek en een gratis proefmake-up.
Samen met jou pluis ik je wensen uit aan de hand van een vragenlijst. Bedoeling is om die dag een make-up samengesteld te krijgen die perfect op jouw persoonlijkheid, jurk en kapsel is afgesteld.
Gedurende dit proces maak ik foto’s en stel een face-chart op met alle gebruikte producten. Deze breng ik op je huwelijksdag terug mee. Ik laat niets aan het toeval over!
Mochten we samen in zee gaan, is het mijn vraag of ik foto’s van jou als bruid mag gebruiken voor mijn portfolio en website.
Uiteraard enkel met je toestemming. Zeker als er een professionele fotograaf aanwezig is, stel ik het op prijs als ik achteraf hier een foto van krijg en mag gebruiken.
Ik hoop snel iets van je te horen en wens je sowieso een prachtige dag toe.
Mvg
Sandra
Shining Star Visagie
|
|
sandra
|
19-4-2009 20:51:12
Hmmm...was niet de bedoeling hier zoveel info op te smijten...
En dan vergeet ik eigenlijk het belangrijkste. Hoe je me kan bereiken dus: sandrapeeters@live.be
Zullen we daar verder praten?!
Groetjes
|
|
songul
|
28-4-2009 13:27:07
hallo,
ikzie daet je een visagiste nodig zoekt, ik heb wel intresses. voor een proefmake up vraag ik 27 euro en voor de make up op de grote dag zelf vraag ik 35 euro, als je intresses hebt kan je me steeds mailen: songul_yikik@hotmail.com. groetjes
|
|
Lief
29-10-2009
|
13-5-2009 21:50:53
Heb je al iemand gevonden? Bel anders eens naar 0478 549 761 of mail naar maya.styling@gmail.com. Zij komt bij mij aan huis en de proef make up was prachtig.
Succes
Lief
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|