Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff...die planning!

12-4-2009 15:17:45
dag bruidjes,

terug een dilemma...
ben net aan het denken dat als het stadshuis om 15 uur is, de kerk om 15.45-16u, tegen einde dienst zal het waarschijnlijk aanleunen tegen 17u en om 18u begint de receptie...dat zal waarschijnlijk héél kort zijn om nog onze fotosessie te hebben zeker?
hoelang duurt zo'n sessie gemiddeld, normaal gezien hebben we een mooie locatie waar de kerk zelf is, dus geen verplaatsing, maar toch...
of zouden jullie dan eerder aanraden om voor dat alles de sessie te doen, bv. om 12u30-13u ofzo?ik vind het dan wel jammer dat niet iedereen van de familie erbij zal zijn wanneer we elkaar voor het eerst zien...pfff
kvind het moeilijk :-)

alvast bedankt voor de reacties

magali

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 380

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-4-2009 16:09:48

wij hebben onze fotoshoot in de voormiddag gedaan, en inderdaad waren alleen onze broer en zus en onze mama's erbij toen we elkaar voor het eerst zagen.
We hebben wel rustig de tijd gehad voor onze foto's en vonden dit zalig om zo de dag te beginnen.
Voor foto's: kan gaan van een uurtje tot 2 uurtjes, maar hou het toch maar ruim genoeg, anders zal het rap rap moeten gaan, en heb je waarschijnlijk niet zoveel mooie foto's...

Elke

Meld misbruik12-4-2009 20:02:28

Onze fotografe vroeg minstens anderhalf uur maar had liever 2 uur indien het ging.

Kan je de kerk niet een half uurtje vervroegen?

Groetjes
Elke
05-09-09

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-4-2009 21:38:47

Niemand kan voor jullie beslissen natuurlijk... je zal de knoop moeten doorhakken, ofwel met een beperkt aantal op de foto ofwel heel weinig tijd. Ons feest begint zoals bij jullie, om 18 u en onze fotoshoot komt ervoor, zodat we voldoende tijd hebben (ik houd ook altijd rekening met eventueel slecht weer, dan moet het ergens binnen of op z'n minst overdekt en misschien moeten we ons daarvoor dan verplaatsen) dus ja, liever wat meer tijd dan net niet genoeg.
Ik zou het doodjammer vinden indien ik maar "enkele" mooie shoots had.

Veerle

Meld misbruik13-4-2009 21:59:16

Voor onze fotoreportage hadden wij 2 uur voorzien (tijd voor vervoer niet inbegrepen). In jullie geval zou ik de fotoshoot voor de trouw op het stadhuis doen. Tussen de kerk en het feest kan je dan nog foto's maken met de familie erbij. Bij ons waren trouwens enkel wijzelf en de bruidsmeisjes op de fotoshoot aanwezig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...