Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen kerk?

12-4-2009 15:21:08
nog een vraagje voor de bloemen in de kerk.
ik was van plan om gewoon aan iedere stoel een roosje met een lintje te hangen en misschien een stukje op het altaar ofzo, maar nu zijn er mensen die mij zeggen dat de kerk erop geteld is dat er 'serieuze' versieringen zijn...wat moet ik daaronder verstaan? ik wil het mooi hebben, maar heb eigenlijk niet echt zin om 500euro bloemen in de kerk te laten...
hoe was het bij jullie, of hoe zal het zijn?

dank je

magali

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 367

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik12-4-2009 15:38:56

Hoi,

Wij denken er hetzelfde over als jullie. Een mooi altaarstuk en eventueel iets aan de stoelen en das al. Het kost allemaal veel geld en uiteindelijk zit je toch maar een uurtje in de mis he.

Groetjes,
Evelien

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik12-4-2009 16:54:46

Hey Magali,

Wat jij in gedachte hebt, wordt door de meeste koppels gedaan. Ik denk niet dat de pastoor verwacht dat de kerk wordt omgetoverd tot een bloemenzee! Toen ik onze pastoor vroeg of we de kerk een beetje mochten versieren, op de manier die jij ook voorstelt, was die daar heel tevreden mee. Wat de meeste pastoors wel appreciëren, is dat je het altaarstuk laat staan. Maar zelfs dat is geen verplichting hé.

Groetjes,
Krista
30/05/09

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik13-4-2009 11:11:35

Je bent daar vrij in, in principe is een eenvoudig altaarstuk al goed

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...