Terug naar overzicht
Hallo,wij hadden ons feest in de Plaetsemolen. zoals je zelf zegt: het is een prachtige zaal! Wij hadden 110 personen voor een dansfeest. we hadden wel slechts 50 mensen om te eten. Ik denk dat je mss wel met 130 mensen kan eten, maar dat je dan nog tafels moet aan de kant zetten als je een grote dansvloer wil. Maar ik denk dat de eigenaar je daar zeker een antwoord op kan geven.Voor de bar hebben wij een 2-tal mensen via via kunnen laten komen. Ik denk dat je aan de traiteur dan de uurprijs per personeelslid moet betalen of zo?veel groetjes,Natascha
Hallo Liesbet.Wij huwen deze zomer in De Plaetsemolen. Wij kozen bij de catering zeer resoluut voor Taverlani: vriendelijke mensen EN een prima prijs-kwaliteitverhouding! Bovendien kennen ze de zaal goed (is positief i.f.v. de latere tafelindeling!)en kunnen ze zo tips geven.Momenteel zijn we druk bezig om de gastenlijst rond te krijgen. En ook bij ons stelt zich hetzelfde probleem of dezelfde vraag: "Is er genoeg ruimte om al onze gasten te 'herbergen'?"Wij komen momenteel uit op zo'n 150 gasten voor de receptie en een 130-tal genodigden voor het avond- en dansfeest... Aangezien we middenin het zomerverlof huwen, vallen daar (hopelijk?) wel nog wat mensen van weg. Maar toch?!Wanneer gaat jullie feest er door?Grtjs, Sabrina
Sabrina,Bedankt voor je reactie!Het staat nog niet vast, wij zouden graag trouwen in het voorjaar 2010 maar twijfelen dus nog over de grootte van de zaal. Heb gisteren al eens zitten tekenen en volgens mij kunnen er 120 mensen zitten voor 'de eerste paal voor de molen' en in het tweede zaaltje. En ik denk dat de dansvloer dan wel groot genoeg zal zijn? Eigenlijk zou ik de tafels eens willen gaan zetten om het zeker te zijn :-)Heb al heel wat positieve commentaren over Taverlani gelezen en de menuutjes op hun website zien er leuk uit. Maar, hoe regel je het voor de drank? Vragen zij per fles een prijs voor de bediening? Of is het per uur? Of is het in de prijs van de borrelhapjes inbegrepen? Goh, vind dat er toch wel veel denkwerk komt kijken bij het kiezen van een zaal! Kan je me anders nog tips geven? ;-)Veel plezier met de voorbereidingen!! Groetjes,Liesbet
Hoi Liesbet,mss is 't makkelijker om elkaar te mailen voor verdere vragen, tips, ideeën, ...?Mail gerust naarsabrina_geldof@hotmail.comGrtjs en tot hoors