Terug naar overzicht
een vriendin dat vorrig jaar getrouwd is, had deze laten zetten, het stond haar mooi, maar ze zou het nooit meer doen, haar haar was er achteraf kapot van.
Ik dacht ook dat het leuk zou zijn, vooral omdat ik graag een los kapsel wil en nogal plat haar heb. Tegenwoordig heb je er zo van die die ze in je haar knopen ipv met was erin plakken, mss zijn die minder beschadigend?
Mijn kapster zei laatst dat er weer iets nieuws op de markt was, het heet HairUwear en het is een soort clip-systeem maar ziet er zeer natuurlijk uit en beschadigd je haar niet.
Ik heb een clip-in extension van Balmain en heb deze nu al een paar dagen aan om te proberen. Ze zitten goed en vallen zeker niet uit of verschuiven niet, je kan ze ook voor opsteekkapsels gebruiken en niemand die zag dat het clip-in is.
Ik heb ook al getwijfeld aan die clip-in extensions of zoiets à la hairuwear. Maar het schijnt dat bij deze systemen niet iedereen hun extensions terug kunnen plaatsen bij hunzelf...
ik heb er voor mijn huwelijk ook ingestoken, het waren de doublehair van balmain,ik was er zeer tevreden van
hoiIk heb voor mijn trouw ook extentsions laten zetten en zou dit nooit meer doen !!!!!!!!!!!! mijn haar was achteraf heel hard beschadigd ik heb mijn haar kort moeten laten knippen !!