Terug naar overzicht
Hoi, Ik heb heel veel op fora gezocht naar reacties, maar uiteindelijk heb ik iemand gekozen die op de fora dus niet zo bekend is, maar wel super-goed. Ik heb me gewoon eens laten maquilleren voor een feestje (zonder vooraf te zeggen dat ik haar mss ook wou als visagiste op huwelijk), en het was super! Zelfs mijn vriend (die voor zoiets écht geen oog heeft) zei uit zichzelf dat het heel mooi was! Nu gaan we wel nog een proef make-up doen voor de trouw, maar dat is natuurlijk omdat die heel anders is dan toen ik naar dat feestje ging...Ik heb heel internet afgezocht, en dan gekeken naar regio, omdat het dikwijls al zo duur is,als daar nog een een pak km-vergoeding bovenop komt, is het toch wel overdreven...Via deze site kan je al heel veel info vinden hoor!Heel veel succes!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Hoi IsabelleIk ben zelf visagiste en ik kan begrijpen dat je idd iemand wil hebben met een degelijke opleiding. Want er is een heel groot verschil tussen iemand met een basis visagie en iemand die allround visagie heeft gedaan.Je kan zeker je proefmake-up laten doen en als je niet tevreden bent iemand anders nemen.GroetjesJessica