Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingsgeschenkje

13-4-2009 11:34:02
Hoi,

vraagje, geven jullie geschenkjes op het einde het feest?
En zo ja, wat is dat dan zo allemaal? Ik heb daar geen gedacht van. Ik vraag me ook af waar je dat kan verkrijgen.

Groetjes,
Sharon

Sharon
28-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 541

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-4-2009 11:56:14

Hi Sharon,

alles hangt ervan af wàt je eventueel wil geven en welk budget jullie daaraan willen spenderen(een roos, suikerbonen, yin/yang of andere platte kaarsjes, zeepjes, sleutelhangers,... alles kan eigenlijk). La Foir'Fouille heeft hele leuke gekleurde platte kaarsjes met kikvorsjes en lieveheersbeestjes (verkoop per 12 denk ik). En op bepaalde NL websites vind je yin-yang kaarsjes in twee delen en twee kleuren (vinden wij heel mooi). Je vindt ook nogal wat sites waarop je verpersoonlijkte zeepjes kan bestellen maar de tekst is wel heel beperkt...
Wij wachten ook op een prijs voor chocolade van een chocolatier die per kg rekent en die maakt wat je wil... Indien dit te duur uitvalt, dan vullen we gewoon doosjes of zakjes met suikerbonen ; dat is van oudsher het gebruik en dat lust meestal iedereen...
Veel plezier nog met je zoektocht.Groetjes,

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-4-2009 13:45:49

Wij sturen nadien een bedanking op met een foto van ons.

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik13-4-2009 13:47:43

Wij hebben een pakje kauwgom met een foto van ons 2, bedankt en de trouwdatum erop

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik13-4-2009 18:05:04

wij geven een potje met 4 koffiepads in en een leuke tekst op het etiket. Google eens naar bedankjes of huwelijksbedankjes dan vind je alle websites

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik14-4-2009 0:27:42

Bij ons is het de gewoonte om achteraf een kaartje met trouwfoto op te sturen met evt een tekstje, geen echte 'dingen'...

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik14-4-2009 17:28:15

Wij hebben kleine blikken doosjes met daarin een potje, een turfmatje en zaadjes voor vergeet-me-nietjes met op het etiket onze namen, de datum en een kort dankwoordje.
Voor de receptie geven we ze af bij vertrek. Voor de avondgasten staan ze bij hun bord. Budget komt ongeveer op hetzelfde neer als bedank-kaartjes te laten maken en die achteraf op te sturen (met de prijs van de postzegels tegenwoordig!) plus die kaartjes eindigen vaak gewoon in de vuilbak.

Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik14-4-2009 18:11:10

Hoi iedereen,
ik heb hier al enkele leuke ideeën gevonden (vb de zaadjes, de koffiepadjes,...)
Waar hebben jullie dat gevonden? Op een website (zoja de welke), in een winkel,...?

Alvast bedankt

groetjes,
sharon

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik14-4-2009 20:21:25

http://www.geluk.com/trouwbedankjes/
of
http://www.kaarskesprocessie.be

Wij gaan beide doen: een kaars op de avond zelf en een bedankkaartje met foto achteraf.
Grtjs

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik15-4-2009 11:11:45

De onze komen van www.huwelijksbedankjes.nl
Als Belg hebben we op voorhand moeten betalen met een overschrijving, dus daar hebben we heel eventjes ons hart vastgehouden, maar alles is perfect op de gewenste datum afgeleverd in perfecte staat. De blikken doosjes waren iets groter dan we ons voorgesteld hadden maar het is toch heel mooi!

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik15-4-2009 13:43:57

Wij gaan in de kaarskesprocessie een theelichtje laten maken met onze foto op.
Je moet die foto dan voor 16h doorsturen en ze komen de afgewerkte bedanktjes 's avonds leveren aan de feestzaal.

Groetjes
Elke
05-09-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...