Terug naar overzicht
Wij gaan bloemen om de twee stoelen plaatsen. Dus langs één kant vanaf rij één, drie, vijf, ... en langs de andere kant vanaf rij twee, vier, zes, ...Op het altaar gaan we ook een bloemstuk plaatsen. Dit alles gaat gebeuren door een goede vriend van ons en gaan het vanaf allemaal bespreken.30.09.05
Hallo Nadia,Ik heb eens gezien dat ze de kerk hadden versierd met ballonnen. Hetzelfde principe als met de bloemen aan de rijen stoelen, maar dan met ballonnen. En aan de ingang van de kerk links en rechts een staander met ballonnen. Heel speels en feestelijk en niet zo duur als bloemen.Groetjes,Gert
Hallo Nadia,Wij zullen aan het kerkportaal en misschien ook binnen in de kerk buxussen zetten waarin kleine witte bloemetjes steken. Verder waarschijnlijk nog 1 bloemstuk op het altaar en kleine bloemetjes aan de stoelen.GroetjesElke
Wij versieren de kerk met rozen en overal bloemen.De kostprijs valt nog mee: 175 €
Dag Nadia,Wij zullen ballonnen aan de stoelen hangen en ook als je binnenkomt in de kerk een staander met ballonnen rechts en links. En er komt een bloemstuk op het altaar. Bij ons is het de gewoonte dat het bloemstuk daar dan ook blijft na de viering. Daar zorgt de ceremoniemeester voor. Het kost ongeveer 50 euro en die ballonnen ook.groetjes Davine
Wij hangen ballonenwitte en roze in de vorm van een hart en een bloemen op het altaar
Ik vind dat van die ballonnen wel leuk, maar, dat zijn er dan met helium of zo? Of hangen ze dan slapjes naar beneden....?Katrien
ja balonnen met helium anders niet mooi he.
Hallo Nadia,Al eens gedacht aan live muziek in de mis? indien interesse aarzel niet me een mailtje te sturen voor meer info naar cversaevel@skynet.bemvgelm
HoiWij gaan bloemen hangen aan de stoelen in de kerk (steeds een stoel tussen laten) . We maken dit zelf door enkele linten met witte rozen aan de stoel vast te maken en daar wat gipskruid rond. Heel sober maar toch mooi. En een stuk op het altaar. Er staan buiten geen bloemen aangezien er een erehaag van collega's wordt gevormd an het dan te druk gaat worden. Bij de binnenkomst in de kerk worden er twee hoge kandelaars met kaarsen en bloemen rond gezet. Allemaal zelf gemaakt.Ilse22/07/2006