Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

herrinneringen ophalen of niet?

13-4-2009 19:43:44
Ik zit met een dilemma. Mijn vriend heeft vroeger, voor dat ik hem leerde kennen, in eersteklas voetbal gespeeld. Ik weet dat hij hier heimwee naar heeft. Nu had ik gedacht om de speelers een leuke anekdote over mijn verloofde te laten vertellen van op de voetbal destijds en dit op video te laten zetten.Ik weet doordat hij regelmatig iets verteld over vroeger met wie hij goed overeen kwam. ;-) En deze video zou ik dan op groot scherm laten afspelen voor dat we de openingsdans doen. Op het einde van de video zou er dan een speler waarmee hij zeer goed bevriend was, maar uit het oog verloren is, komen. Hij zou maar even langskomen. Deze video zou maar max 10min duren. Maar ik heb schrik dat hij terug veel heimwee naar die tijd gaat hebben op onze avond die perfect zou moeten zijn. Maar anderzijds kan hij ook zeer gelukkig zijn met deze verrassing om zijn oud-spelers nog eens terug te zien op video. Wat zouden jullie doen? Ik geraak er echt niet uit! Help!

grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 341

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-4-2009 21:10:35

Ik zou het wel doen, maar niet vlak voor de openingsdans, want dan kan hij die persoon niet even spreken, misschien als de mensen bezig zijn met het dessert of zo?

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-4-2009 21:56:37

Ik zou het zeker ook doen, maar zoals Heidi schreef, niet vlak voor de openingsdans maar zo ergens aan het dessert, ja zodat er toch even tijd is om te praten of, al was het maar, adressen of tel. nrs uit te wisselen om later eens te kunnen afspreken. Maar je idee is fantastisch !

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik13-4-2009 22:02:26

Doen!! En voor de rest ben ik het eens met de vorige reacties, kiest een iets beter gepast moment, zodat ze even kunnen babbelen, en je vriend even wegkan met eventuele emoties...
succes!!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik13-4-2009 22:16:47

bedankt voor de positive reacties! :-) Nu ben ik overtuigd dat ik het zeker ga doen. Ik ga er deze week werk van maken. ;-) En ik ga het dan voor het dessert doen. Zodat hij kan bekomen van de emoties. Want het is belangrijk dat hij nog zijn danspasjes weet van de openingsdans die we binnenkort gaan inoefenen. :-))

grtjes

Severien
1-10-2009
 Meld misbruik14-4-2009 11:50:00

Zou ook nog willen reageren. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo een video boodschap op een trouwfeest? Heeft toch weinig met jullie te maken. Ik zie het verband niet direct. Ik zou het niet doen.

Hanna

Meld misbruik14-4-2009 13:23:42

Ik ben het eens met Severien. Het gaat die dag om jullie en die herinnering is er één van hem alleen. Lijkt me meer op z'n plaats op zijn verjaardagsfeest binnenkort of zo.

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik16-4-2009 11:36:49

als je die beelden van de spelers samen doet met beelden van de kindertijd van hem en jou is het niet voor een "verjaardag".ik vind het in elk geval een goed idee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...