Terug naar overzicht
Ik zou het wel doen, maar niet vlak voor de openingsdans, want dan kan hij die persoon niet even spreken, misschien als de mensen bezig zijn met het dessert of zo?
Ik zou het zeker ook doen, maar zoals Heidi schreef, niet vlak voor de openingsdans maar zo ergens aan het dessert, ja zodat er toch even tijd is om te praten of, al was het maar, adressen of tel. nrs uit te wisselen om later eens te kunnen afspreken. Maar je idee is fantastisch !
Doen!! En voor de rest ben ik het eens met de vorige reacties, kiest een iets beter gepast moment, zodat ze even kunnen babbelen, en je vriend even wegkan met eventuele emoties...succes!!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
bedankt voor de positive reacties! :-) Nu ben ik overtuigd dat ik het zeker ga doen. Ik ga er deze week werk van maken. ;-) En ik ga het dan voor het dessert doen. Zodat hij kan bekomen van de emoties. Want het is belangrijk dat hij nog zijn danspasjes weet van de openingsdans die we binnenkort gaan inoefenen. :-))grtjes
Zou ook nog willen reageren. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo een video boodschap op een trouwfeest? Heeft toch weinig met jullie te maken. Ik zie het verband niet direct. Ik zou het niet doen.
Ik ben het eens met Severien. Het gaat die dag om jullie en die herinnering is er één van hem alleen. Lijkt me meer op z'n plaats op zijn verjaardagsfeest binnenkort of zo.
als je die beelden van de spelers samen doet met beelden van de kindertijd van hem en jou is het niet voor een "verjaardag".ik vind het in elk geval een goed idee