Terug naar overzicht
Wij nemen Rovika uit Nederland. Net de grens voorbij. Het eerste huis in Nederland. Omgeving St-Laureins. Ze hebben verschilldende tarieven. Van 's morgens vroeg tot vb. 20u dacht ik dat het € 800. Tot 1u 's nachts is het € 1.050. 't Schijnt dat ze goed zijn. Let's hope.groetjes
Beste Vanessa, kijk eens op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES. u betaald mij voor een volledige dag met montage tussen de 695 en de 750€ btw incl, 175km verplaatsing incl.Mvg, filip
Het kan ook zo goed als gratis, meer info@discovideo.bemvg rik
Hey Vanessa,We zijn niet van Oost-Vlaanderen, maar we doen opnames over heel België en daarbuiten. Voor meer info kan je eens zien op : www.motionpictures.be Groetjes,Bart
Hoor eens bij LFant Productionsinfo@lfantproductions.be
Je mag mij ook steeds contacteren. Inzake budget komen we zeker tot een vergelijk. Voor meer informatie kan u mij altijd contacteren op kristof.deroeck@telenet.bevriendelijke groet,kristof de roeck
Dag Vanessa,T&B Producties bied u een combinatiepakket. U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs. In de prijs zitten volgende zaken: * Foto- en videograaf 15u doorlopend aanwezig * 4 gemonteerde dvd's* 50 gratis foto's 10x15* 5 gratis foto's 15x20* Fotoalbum inclusief 60 foto's* Dvd met alle genomen foto's (Jpeg, 21 MegaPixels) onbeveiligd zonder watermerken* Volledige fotoshoot* Interviews met de gasten (soort van babbelbox)* 55 km vervoersonkostenHet voordeel van dit pakket is dat de foto- en videograaf op elkaar afgestemd zijn, hierdoor lopen ze niet in elkaars weg en krijgt u een fantastisch eindproduct.Dit pakket krijgt u voor de prijs van 1200€ (alle inbegrepen!!) dus geen onverwachte kosten achteraf.Op onze site vind u ook nog andere pakketten ofwel maken wij er één op maat naar uw budget.Meer informatie nodig?Björn NordaT&B ProductiesKapelstraat 682660 HobokenTel.: 03/830 57 47Gsm.: 0476/70 69 97www.tbproducties.be info@tbproducties.be
Hoor eens bij BPmedia, ww.bpmedia.. Zij zitten zeker onder de 1000 euro.