Terug naar overzicht
Hey! Fijn dat jullie zo'n toffe openingsdans kiezen! Wij hadden 'The one that I want' van Grease. Niemand wist hiervan, en t was een groot succes!Wij hebben wel een danslerares gevraagd om een choreografietje te bedenken, en hebben dan 2 uur les gehad, veel geoefend thuis en dan nog een uurtje 'repetitie' 2 dagen voor de trouw.Misschien kunnen jullie dit ook doen?groetjes,Nele
Hallo,wij overwogen dit eerst ook maar op internet stonden er al zoveel filmpjes dat we uiteindelijk toch voor een andere openingsdans gaan. We hebben al twee jaar dansles achter de rug dus gaan een mengeling van verschillende dansen doen.Als het niet zo goed lukt, zou ik eens kijken op youtube, daar staan een heleboel filmpjes dus daar kan je je ook op baseren. En de stukken die je te moeilijk vindt, laat je er toch gewoon uit en je doet iets anders?Groetjes en veel succes!Inge (1/8/2009°
Nen hele schone maar ook nen moeilijke hoor. Nen vrij snelle mambo. Ofwel les gaan volgen ofwel iets anders zoeken. Als beginner zou ik eerder voor een discoswing of nen gewone trage gaan. Je kan voor een gewone trage enkele figuren leren en dan ziet dat er ook al ineens heel anders uit. Iedereen kent het einde van dirty dancing, als je het dan niet perfect kan dansen kan dit een teleurstelling zijn voor je gasten?groetjes, Carolina
Ha mijn beste vriendin trouwde dit weekend en heeft als openingsdans ook gekozen voor deze dans. Super goed! Ze hebben niet de ganse dans gedaan. Maar als je dit van plan bent! Doen!!!
hey lien,en weet je mss of ze de passen helemaal zelf onder de knie hebben gekregen , of hebben ze dans lessen gevolgd? en waar dan?alvast bedankt.groetjes valerie