Terug naar overzicht
Hey,ik ben duidelijk niet Marieke, maar een drietal jaar geleden wilden wij ook met de Feestarchitect in zee gaan voor ons huwelijk. Na een eerste gesprek verliep de communicatie per mail. Hij zou ons helpen in de zoektocht naar een geschikte zaal, en zou dan de catering op zich nemen, al waren er nog geen concrete afspraken gemaakt, noch hadden wij een contract getekend of de samenwerking bevestigd. Na twee mails van onze kant kregen we geen antwoord meer. Zijn GSM nam hij niet meer op, hij belde ons niet terug en uiteindelijk hebben we beslist alles zelf te organiseren. Enkele dagen voor het huwelijk belde hij mij op om te vragen waar het feest doorging!Groetjes,Lieve
Dag Mandy,Je mag me contacteren op honnay@hotmail.comIk kan al zeker zeggen dat bij ons alle communicatie héél vlot verlopen is.Vantegenwoordig werken ze bijna exclusief samen met het Park van Beervelde.Ze maken een offerte op volledig naar uw wensen, zijn héél correct in het antwoorden, opvolging is supergoed.Ondertussen zijn er al enkele mensen bijgekomen, misschien groeide de zaak een beetje over z'n hoofd, geen idee.Ik ben er alvast tevreden van.Zaterdag is ons huwelijk, 18 april.Duimen maar, ik zou zeggen ga eens langs en laat je gevoel spreken.Tegenover andere feestzalen waar ze al hun formules etc proberen verkopen zonder naar je te luisteren heeft De Feestarchitect voor ons een op maat offerte opgemaakt,niks opgedrogen, eerlijke prijzen, zowel voor het eten als voor de drank.GroetjesMarieke