Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons Caipirinha

14-4-2009 15:24:41
Heeft iemand ervaring met deze feestzaal?
In getrouwd? Naar een trouwfeest al geweest?

Graag had ik zowel positieve als negatieve reacties ontvangen over deze feestzaal!

Alvast bedankt!

Mandy
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 567

Els
17-7-2010
 Meld misbruik14-4-2009 15:52:41

Hey,
ervaring in die zin dat wij daar volgend jaar op 17 juli gaan trouwen. We hadden hier op het forum enorm goeie commentaren gelezen (je moet maar eens bovenaan bij de zoek-mogelijkheid caipirinha intypen). We zijn ook tot zelfs 3keer toe, gaan kijken naar de zaal (een keer alleen, een keer met de ouders en daarna om te bevestigen), en telkens waren ze daar heel vriendelijk! Ik heb er het volste vertrouwen in!!! Doen, zou ik zeggen!!!
Els

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik14-4-2009 16:17:02

Wij trouwen er op 07/08/2010! Het zijn hele vriendelijke mensen, een mooie ruime zaal, en naart schijnt zeer lekker eten!
En een mooie receptie-plaats!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-4-2009 17:18:34

Hallo,

Caïpirinha is volgens mij sowieso een goede keuze (ligging uitstekend, mooie feestzaal, duidelijke prijslijst,...) deze mensen zijn gewend feesten te organiseren, dat merk je meteen. Bovendien behoren ze tot de budgetvriendelijke feestzalen in het Gentse.
Je moet er wel rap bij zijn want de zaal is héél snel gereserveerd. Eén voorwaarde voor de feestzaal : min. 100 personen.
Het is een feestzaal die héél vaak voor bruiloften gebruikt wordt (dat merk je aan het aantal DJ's dat daar draait) dus ik denk dat je ze gerust mag nemen !
Groetjes

Nathalie

Meld misbruik14-4-2009 18:55:48

Dag Mandy

Ik zou inderdaad niet twijfelen! Mijn zus is er vorig jaar getrouwd en ik trouw er in juni. We zijn niet beginnen kijken naar andere zalen omdat we zo onder de indruk waren van mijn zus haar trouwfeest. Een andere zaal kon alleen maar tegenvallen. De mensen zijn niet alleen vriendelijk, ze zorgen ook voor een geweldige receptie (veel lekkere hapjes, vlotte bediening in bijschenken, ...) en een super avondfeest. Ik zou niet te lang wachten want de zaal zit al helemaal vol dit jaar. Dat weten we omdat we er een feest wilden laten doorgaan voor mijn verloofde zijn werk en dat het jammergenoeg niet meer kon.

Je hoort het! Wij zijn die-hard caipirinhafans! :-)

Groetjes

Nathalie
27.06.09

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik14-4-2009 19:42:14

Ik heb over deze zaal ook nog niets dan goeds gehoord! Ga ervoor zou ik zeggen! ;)

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik14-4-2009 21:14:59

Ik kan alleen maar bevestigen wat de anderen schreven: alleen maar positieve commentaar. Ik volg hier op het forum al bijna een jaar en nog niets negatiefs gelezen over Caipirinha. Als wij aan onze drukker, mensen van ceremonievervoer en dj vertelden dat wij daar gingen trouwen zeiden ze 'heel goede keuze, je zal er geen spijt van hebben'. Wij zullen het binnenkort weten...

groetjes!

dierk

Meld misbruik15-4-2009 0:22:09

Beste Mandy,

Wij komen enorm veel in de Caipirinha...ik kan alleen maar zeggen prachtige feestzaal,enorm vriendelijk personeel,enorm lekker eten en vlotte bediening...Mijn keuze zou vlug gemaakt zijn..Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik16-4-2009 14:35:13

We hebben een afspraak om zaterdag te gaan kijken dus ben benieuwd...
Hun service staat me al aan! Dinsdag een mailtje gestuurd voor informatie, gisteren telefoon al gekregen van de uitbater die nog enkele vraagjes had en dat hij mij binnen de 10 minuten een antwoord ging sturen op mijn mail, en idd was effectief zo!
Daarnet ga ik de post uit de brievenbus halen en de prijslijst zit in de bus + een folder van de feestzaal zelf!

Ben echt benieuwd naar zaterdag! Kan al niet meer wachten, héhé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info