TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
17-7-2010
|
14-4-2009 15:52:41
Hey, ervaring in die zin dat wij daar volgend jaar op 17 juli gaan trouwen. We hadden hier op het forum enorm goeie commentaren gelezen (je moet maar eens bovenaan bij de zoek-mogelijkheid caipirinha intypen). We zijn ook tot zelfs 3keer toe, gaan kijken naar de zaal (een keer alleen, een keer met de ouders en daarna om te bevestigen), en telkens waren ze daar heel vriendelijk! Ik heb er het volste vertrouwen in!!! Doen, zou ik zeggen!!! Els
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
14-4-2009 16:17:02
Wij trouwen er op 07/08/2010! Het zijn hele vriendelijke mensen, een mooie ruime zaal, en naart schijnt zeer lekker eten! En een mooie receptie-plaats!
|
|
tami
26-6-2010
|
14-4-2009 17:18:34
Hallo,
Caïpirinha is volgens mij sowieso een goede keuze (ligging uitstekend, mooie feestzaal, duidelijke prijslijst,...) deze mensen zijn gewend feesten te organiseren, dat merk je meteen. Bovendien behoren ze tot de budgetvriendelijke feestzalen in het Gentse. Je moet er wel rap bij zijn want de zaal is héél snel gereserveerd. Eén voorwaarde voor de feestzaal : min. 100 personen. Het is een feestzaal die héél vaak voor bruiloften gebruikt wordt (dat merk je aan het aantal DJ's dat daar draait) dus ik denk dat je ze gerust mag nemen ! Groetjes
|
|
Nathalie
|
14-4-2009 18:55:48
Dag Mandy
Ik zou inderdaad niet twijfelen! Mijn zus is er vorig jaar getrouwd en ik trouw er in juni. We zijn niet beginnen kijken naar andere zalen omdat we zo onder de indruk waren van mijn zus haar trouwfeest. Een andere zaal kon alleen maar tegenvallen. De mensen zijn niet alleen vriendelijk, ze zorgen ook voor een geweldige receptie (veel lekkere hapjes, vlotte bediening in bijschenken, ...) en een super avondfeest. Ik zou niet te lang wachten want de zaal zit al helemaal vol dit jaar. Dat weten we omdat we er een feest wilden laten doorgaan voor mijn verloofde zijn werk en dat het jammergenoeg niet meer kon.
Je hoort het! Wij zijn die-hard caipirinhafans! :-)
Groetjes
Nathalie 27.06.09
|
|
Karmen
29-5-2010
|
14-4-2009 19:42:14
Ik heb over deze zaal ook nog niets dan goeds gehoord! Ga ervoor zou ik zeggen! ;)
|
|
Nele
9-5-2009
|
14-4-2009 21:14:59
Ik kan alleen maar bevestigen wat de anderen schreven: alleen maar positieve commentaar. Ik volg hier op het forum al bijna een jaar en nog niets negatiefs gelezen over Caipirinha. Als wij aan onze drukker, mensen van ceremonievervoer en dj vertelden dat wij daar gingen trouwen zeiden ze 'heel goede keuze, je zal er geen spijt van hebben'. Wij zullen het binnenkort weten...
groetjes!
|
|
dierk
|
15-4-2009 0:22:09
Beste Mandy,
Wij komen enorm veel in de Caipirinha...ik kan alleen maar zeggen prachtige feestzaal,enorm vriendelijk personeel,enorm lekker eten en vlotte bediening...Mijn keuze zou vlug gemaakt zijn..Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
Mandy
10-4-2010
|
16-4-2009 14:35:13
We hebben een afspraak om zaterdag te gaan kijken dus ben benieuwd... Hun service staat me al aan! Dinsdag een mailtje gestuurd voor informatie, gisteren telefoon al gekregen van de uitbater die nog enkele vraagjes had en dat hij mij binnen de 10 minuten een antwoord ging sturen op mijn mail, en idd was effectief zo! Daarnet ga ik de post uit de brievenbus halen en de prijslijst zit in de bus + een folder van de feestzaal zelf!
Ben echt benieuwd naar zaterdag! Kan al niet meer wachten, héhé!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|