Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart

14-4-2009 18:34:33
Hallo iedereen

wij hebben op ons avondfeest een warm buffet, met als dessert ijstaart en fruitsalade.
Zouden jullie dan daarna dan ook nog 'gewone' bruidstaart geven?

Is er dus nog iemand die dessert geeft, met nadien bruidstaart?

groetjes

Cindy
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 361

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-4-2009 18:44:42

hallo,

ik begrijp je vraag niet zo goed.
Indien je graag een bruidstaart wil (in de vorm van een ijstaart met duifjes of zwanen,...hetgeen het meest gebruikelijk is) die na het diner wordt binnengebracht, dan zou ik in het dessertbuffet géén ijstaart voorzien...
't Hangt er gewoon van af wat jij bedoelt met "gewone bruidstaart".
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-4-2009 18:52:31

Ik zou ofwel ijstaart met fruit geven ofwel de biscuit bruidstaart. Anders kan je er inderdaad beter een dessertenbuffet van maken waarbij de gasten kiezen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik14-4-2009 19:05:22

wij hebben ook voor ijstaart met fruitsalade gekozen. Moeten juist nog kiezen welke en de smaken.Ik zou geen gewone bruidstaart meer geven. We hebben wel voor 's nachts nog een hongerstillertje. rijstpap met een gouden lepelke.
wanneer is jullie trouw?

groetjes sabrina

heidi

Meld misbruik14-4-2009 19:10:50

wij hebben gekozen voor een dessertbuffet met bruidstaart, ook hier zit ijs in, de mensen kiezen dan wat ze willen.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik14-4-2009 19:39:40

Wij gaan ook gewoon ofwel biscuit ofwel ijstaart kiezen, hoor! Allebei is wat veel van het goede denk, ik...

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik14-4-2009 20:47:20

Hey Cindy,

Wij trouwen eind juni en hebben daarom gekozen voor een ijstaart met onze foto erop, die wordt daarna versneden en bij het dessertbord gelegd.

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik14-4-2009 21:04:16

Wij hebben ook alles in buffetvorm en dessert met dessertbuffet bestaande uit chocomousse, fruitsla, ijs ,en nog andere dingen maar heb toch gekozen om een bruidstaart erbij te nemen, besteld bij de koekjesfee te Hasselt( ik wou zo een echte Amerikaanse bruidstaart met verdiepen), zo kunnen de mensen zelf kiezen wat ze willen.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-4-2009 22:29:56

Wij hebben ijstaart met 3 sauzen en fruitsalade. Daarnaast nog 5 andere desserten. Biscuit met fruit en room, chocomouse, bavarois, soezentoren en tiramisu. Zo hebben wij beide.

groetjes, Carolina

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik15-4-2009 8:16:13

Hoi Cindy,

wij hebben een uitgebreid dessertbuffet met vanalles en nog wat (chocomousse, flensjes, fruit, bavarois, ...) en rond 1u 's nachts wordt onze bruidstaart met show opgediend. Ik wou ook absoluut zo'n mooie taart van de Koekjesfee :).

Groetjes!

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

heidi

Meld misbruik15-4-2009 15:12:35

wij hebben ook voor een dessertbufet gekozen met als pronkstuk een eigengemaakte huwelijkstaart, ik ben een jaar geleden begonnen met van die speciale taarten te maken (tervoren was het gewoon met slagroom), en de resultaten mogen er wezen. Indien intresse neem eens een kijkje op onze traiteurszaak www.traiteurdeverleiding.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...