Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijdens de busrit

15-4-2009 10:49:46
Hallo iedereen,

Wie kan ons helpen met een paar ideetjes voor tijdens de busrit met ons gezeldschap?
Hoe kunnen we onze gasten dan vermaken?

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 359

s
1-6-2007
 Meld misbruik15-4-2009 13:01:58

Hoelang zitten jullie op de bus dan?
Ik zou het persoonlijk niet nodig vinden om op een busrit entertainment te voorzien. Je kan toch moeilijk liedjes gaan zingen of moppen tappen door de micro.

Misschien wat meer uitleg, want ik begrijp precies niet goed voorwat je graag idee'tjes wil.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-4-2009 13:04:05

Ik denk dat de mensen dan gewoon rustig met elkaar willen praten, of niet? Entertainment lijkt me inderdaad ook niet nodig...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Hanna

Meld misbruik15-4-2009 15:34:02

Heb ook al als zus van de bruid op zo'n bus gezeten en ik was blij dat ze mij efkes met rust lieten.

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik15-4-2009 19:22:55

Hey,

Ik ben hoofdmonitrice op kampen met kindjes/jongeren en wij voorzien altijd een busboekje met spelletjes, raadseltjes en verhaaltjes enzo voor tijdens de rit. Dat concept kan je natuurlijk wel aanpassen en een busboekje in het thema huwelijk maken. Ik wil je altijd wel een voorbeeldje bezorgen als je dat graag hebt.

Groetjes,
Evelien

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-4-2009 7:29:29

ik denk dat tessa zich laat afzetten op zaventem?

terwijl de mensen eigenlijk denken dat ze een avondfeest krijgen

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-4-2009 7:37:53

Yep, wij laten ons afzetten op Zaventem.
En de mensen weten dat 3weken daarna een grote receptie is en 's avonds een spetterende fuif dus...iedereen ziet het geweldig zitten... super toch!

Evelien,
We hebben gisteren van de getuige allerlei gadgets gekregen voor in de bus...ideaal...
Toch bedankt voor je respons...

Gr.
Tess

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...