Terug naar overzicht
Hoelang zitten jullie op de bus dan?Ik zou het persoonlijk niet nodig vinden om op een busrit entertainment te voorzien. Je kan toch moeilijk liedjes gaan zingen of moppen tappen door de micro.Misschien wat meer uitleg, want ik begrijp precies niet goed voorwat je graag idee'tjes wil.
Ik denk dat de mensen dan gewoon rustig met elkaar willen praten, of niet? Entertainment lijkt me inderdaad ook niet nodig...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Heb ook al als zus van de bruid op zo'n bus gezeten en ik was blij dat ze mij efkes met rust lieten.
Hey,Ik ben hoofdmonitrice op kampen met kindjes/jongeren en wij voorzien altijd een busboekje met spelletjes, raadseltjes en verhaaltjes enzo voor tijdens de rit. Dat concept kan je natuurlijk wel aanpassen en een busboekje in het thema huwelijk maken. Ik wil je altijd wel een voorbeeldje bezorgen als je dat graag hebt.Groetjes,Evelien
ik denk dat tessa zich laat afzetten op zaventem?terwijl de mensen eigenlijk denken dat ze een avondfeest krijgen
Yep, wij laten ons afzetten op Zaventem.En de mensen weten dat 3weken daarna een grote receptie is en 's avonds een spetterende fuif dus...iedereen ziet het geweldig zitten... super toch!Evelien,We hebben gisteren van de getuige allerlei gadgets gekregen voor in de bus...ideaal...Toch bedankt voor je respons...Gr.Tess